Dr. Brodsky Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Jeg er på jakt etter svarte krympestrømper av høyere kvalitet enn det en får på Biltema. Det viktigste ved siden av fargen er evnen til å krympe mye. Det er også ønskelig med mykest/mest mulig bøyelig resultat. Jeg finner bare krympestrømper som kan krympe 50%, men det må da finnes noen som kan krympe mer enn det? Clas Olson, Bil Xtra og Biltema har jeg sjekket. Takker for svar... Endret 13. januar 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Aldri brukt det før, nei. Kan en få en estetisk pent resultat med det? Utseende er viktig! Jeg skal bruke det til å lage en kabel. Noe ala dette, men med "sleeveing", og vil da ha krympestrømpene til å dekke over skjøten på en pen måte samtidig som de skal holde fast "sleeven". Kabelen er loddet fast og isolert inni pluggen, så krympestrømpen skal stort sett være der for estetiske grunner. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Nei noe pent blir det ikke. Utseende blir noe slik som elektrikertape. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Da må jeg nok lete videre. Finner for så vidt mye svarte krympestrømper på ebay, men ingen som krymper mer enn 50%, og kvaliteten er jo veldig usikker. Endret 13. januar 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Kan techbay sin krympeslange være noe? Den er ikke så fleksibel. https://www.techbay.no/search.html?SEARCH=1&Search_Text=krympeslange&SEARCH.x=0&SEARCH.y=0 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 De er i hvert fall svart, uten noe skrift på; det er positivt. Tenker jeg bare kjøper en del forskjellig, er neppe krympestrømper som tar knekken på økonomien min. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Problemet er at jo mer krympet den er jo stivere blir det, fordi tykkelsen øker. Har jobbet som skiselektriker i mange år og brukt mye slik strømpe, men alle blir mer og mer stive jo mer vi krymper dem. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Takker! Der hadde de mye fint. Særlig Dymo sine så ut som noe jeg kan få brukt for. Litt dumme farger, men hvit er vel grei nok. Takk for info, PROuser. Det var jo en kjedelig bieffekt, men jeg får se hvor mye det plager meg. Endret 13. januar 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå