Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Matte 1t oppgaver

Gjest Slettet-85b0hXDF

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-85b0hXDF

Hei

Går på en 1t, og vi bruker sinus 1t boka, men jeg har gjort alle de utfordrene oppgavene i boka. Hvor kan jeg få tak i flere oppgaver? Må øve mer i år ettersom det er avsluttende. Må jeg kjøpe bøker som sigma 1t eller matematikk 1t for å få flere oppgaver? Hvis jeg må det, hva er best sigma 1t eller matematikk 1t?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve å se på det som ligger på www.ndla.no. Vet ikke hvilken skole du går på, men du kan også spørre læreren om å skrive ut oppgaver fra andre lærebøker som ligger på nett (f. eks lokus.no). Mest sannsynlig har læreren din tilgang til denne siden og mange andre, hvor det finnes mange oppgaver.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Er dette vanskelig å gjøre noe med da? Det er jo bare til å finne eldre tentamen og eksamensett som du kan arbeide deg igjennom. Alternativt kan du kjøpe Sinus matematikk R1, og begynne der, ettersom du er ferdig med alle oppgavene i innlæringsdelen, og oppgavedelen.

Jeg regner med at du har tenkt å ta R1 på VG2, og ettersom du er ferdig med 1T boken, kan de like gjerne begynne på R1, den vil teste dine "forkunnskaper" i 1T, samt du er bedre forberedt på R1. Nå tar jeg utgangspunktet i at du er ferdig med hele boken, og ikke bare med det kapitlet du holder på med, ellers er det jo bare til å begynne på neste kapittel.

Hvis ikke dette er noe for deg, kan du jo høre med skolebiblioteket om de har Aschehoug eller Sigma sin 1T matematikk bok tilgjengelig.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...