fubb Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Hei! Jeg har et skjermkort i pcen min som trenger oppgradering. Lurer på hva som er et alternativ for dette. Har en 120hz skjerm og skjermkortet må støtte det. Lurer på hva som er et bra kjøp nå. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 7950 amd, 660ti... ellers kan du se på finn etter noen billige 7970/gtx 680 Lenke til kommentar
fubb Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Hva er egentlig forskjellen mellom ATI og Nvidia nå? Så at de hadde litt forskjellige clock speeds. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Hei! Jeg har et skjermkort i pcen min som trenger oppgradering. Lurer på hva som er et alternativ for dette. Har en 120hz skjerm og skjermkortet må støtte det. Lurer på hva som er et bra kjøp nå. Jeg ville gått for en 7970, har den selv, og den kjører som en drøm. Lenke til kommentar
fubb Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Perfekt! Da tror jeg at jeg går for den Edit: Takker for raske svar! Endret 13. januar 2013 av enikz Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Hva er egentlig forskjellen mellom ATI og Nvidia nå? Så at de hadde litt forskjellige clock speeds. AMD taper en del mindre ytelse med høyere AA-nivåer og yter generelt bedre for penga, Nvidia har noe bedre multi-GPU-støtte, 3DVomit og PhysX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå