AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Er en 17 år gammel gutt som har slitt med depresjoner så lenge som jeg kan huske. Interessen for livet generelt er på bånn å fremtiden er bare et svart hull. Selvmordstankene har stått i kø i årevis og den eneste gleden jeg kjenner i livet kommer fra cannabis. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Jeg har gjemt meg bak en maske av falsk glede hele denne tiden, men jeg tror ikke jeg kan klare det så mye lenger. Armene mine er fulle av kutt. Jeg klarer ikke stoppe. Det holder tankene mine her. Jeg hater alle mennesken i livet mitt. Jeg hater stedet jeg bor på, men mest av alt hater jeg meg selv. Jeg ser ingenting noen person kan like i meg. Folk snakker ofte om at selvbildet er så viktig, men hva har det å si når man ikke har et? Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Tanken på døden drar meg nærmere selvmord hver dag som går. Jeg vet snart ikke om jeg orker mer. Anonym poster: 3c9622f856a782b313b26ef3f056e79e Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Har du snakket med fastlegen din om dette? Hvis du trenger noen å snakke med, kan du ringe til mental helse sin hjelpetelefon. Døgnåpent tilbud, og gratis å ringe. Hvor mye cannabis røyker du? forskning viser at cannabis har en antidepressiv effekt ved små doser, men kan forverre situasjonen ved store doser. Endret 13. januar 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå