AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Hei er en person som har flere ganger truet meg med bank og kaller meg idiot, tulling og andre verre ord pga. politiske synspunkter. Nå begynner han også å baksnakke meg til andre og spre rykter, som fremstiller meg som en ond person.. Og når jeg sier de tingene han faktisk har gjort så bare sier han at det er jeg som har truet ham med bank, og at det er jeg som har gjort alle de stygge tingene. Vet ikke hva jeg skal gjøre, han ødelegger livet mitt. Han har sagt disse tingene til flere stykker, og han og andre som deler hans meninger boikotter meg kan man si. De er bare fæle mot meg. Og var også en god jentevenn jeg hadde som de sa mange stygge ting til om meg, hun spurte om det var sant. Ble litt sjokket over hva han hadde sagt, de hadde jo lagt det frem som om at jeg er en fascist og ønsker å ta over hele verden og slavelegge alle sammen (ja de sa de tingene). Jeg er forresten en liberalist, og er ganske moderat, altså at jeg ikke pleier å diskutere politikk og er veldig stille på den fronten. Anonym poster: f1bce135d1b83d24f945cb78f542c163 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Denne personen du snakker om er sikkert psykisk ustabil. Merkelig ting å reagere (så voldsomt) på. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Går vel å anmelde for ærekrenkelse? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hei er en person som har flere ganger truet meg med bank og kaller meg idiot, tulling og andre verre ord pga. politiske synspunkter. Nå begynner han også å baksnakke meg til andre og spre rykter, som fremstiller meg som en ond person.. Og når jeg sier de tingene han faktisk har gjort så bare sier han at det er jeg som har truet ham med bank, og at det er jeg som har gjort alle de stygge tingene. Vet ikke hva jeg skal gjøre, han ødelegger livet mitt. Han har sagt disse tingene til flere stykker, og han og andre som deler hans meninger boikotter meg kan man si. De er bare fæle mot meg. Og var også en god jentevenn jeg hadde som de sa mange stygge ting til om meg, hun spurte om det var sant. Ble litt sjokket over hva han hadde sagt, de hadde jo lagt det frem som om at jeg er en fascist og ønsker å ta over hele verden og slavelegge alle sammen (ja de sa de tingene). Jeg er forresten en liberalist, og er ganske moderat, altså at jeg ikke pleier å diskutere politikk og er veldig stille på den fronten. Anonym poster: f1bce135d1b83d24f945cb78f542c163 Hva sa du? Uten den informasjonen så er det vansklig å evaluere situasjonen din. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 La det fare! Hva annet enn helt vanlig kjekling, og Tuppen og Lillemor, og helt vanlig spill som umodne personer holder på med, er nå dette? Lykke til Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Hva sa du? Uten den informasjonen så er det vansklig å evaluere situasjonen din. Sa bare at vi må kutte ned tollene og ikke være proteksjonistiske. En annen gang sa jeg at vi burde også ha private sykehus for og avlaste de offentlige. Anonym poster: f1bce135d1b83d24f945cb78f542c163 Lenke til kommentar
Halfsack Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Om du går på samme skole som personen er svaret enkelt: En god gammeldags prison-shank. Neida, konfronter vedkommende eller ta det videre til de høyere makter. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Stemmer han FRP? Nei AP. Anonym poster: f1bce135d1b83d24f945cb78f542c163 1 Lenke til kommentar
Brimstone Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hvor gammel er du? Skulle du være ganske ung, så anbefaler jeg deg å ta dette opp med foreldre/skole. Og skulle disse truslene bli riktig ille, så vurder politi/konfliktrådet. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Kan være vanskelig det der. Husker alle kalte meg rasist osv når jeg sa jeg ville stemme FRP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå