Latias Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 At Dzeko fortsatt ikke har fått kort er et under. Tror han har gitt bort 7-8 frispark nå. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jaja, Sagna har i hvertfall ikke den verste frisyren på banen lenger.. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Og der kommer Balo. Sirkusaftenen er komplett. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Mike Dean ødela denne kampen. Tipper Spurs-cuntsa her inne er fornøyd nå. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Mike Dean bør bli sotten ner til Championship eller League 1 snart... Noen her som kan huske han gjor ein god kamp? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Mike Dean ødela denne kampen. Tipper Spurs-cuntsa her inne er fornøyd nå. Mmmm, cunts. For du hadde ikke vært fornøyd med Tottenham tap? Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Mmmm, cunts. For du hadde ikke vært fornøyd med Tottenham tap? For har ikke dere skrevet noe lignende på dette forumet? Endret 13. januar 2013 av Uer1000 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jævla dritt fuck Dean, fuck Wenger og fuck spillerne Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 For har ikke dere skrevet noe lignende på dette forumet? Finn gjerne frem eksempler på at noen av "oss" har skrevet cunts eller noe i den klassen, er i såfall en god stund siden. Kall oss gjerne tottene slik vi kaller dere Woolwich, og bruk samtlige 5-2 og mind the gap varianter dere kan, det er sunn erting, cunts blir dog usaklig.. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Finn gjerne frem eksempler på at noen av "oss" har skrevet cunts eller noe i den klassen, er i såfall en god stund siden. Kall oss gjerne tottene slik vi kaller dere Woolwich, og bruk samtlige 5-2 og mind the gap varianter dere kan, det er sunn erting, cunts blir dog usaklig.. Tottenhamsvenner er vel også fylt av "hat". Må være lov å brukr "cuntza" og sånne ord. Ellers blir det svært liten takhøyde. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Nå er Tottenhamsvenner en side av Spurs for Spurs, og da er det klart at språket vil være grovere, samme måte som hos "dere". Dog på et "nøytralt" nettsted mener jeg må kunne terge hverandre uten å kalle folk for cunts. Eller skal jeg begynne å kalle dere for fitter og jævler bare fordi dere er Gunners? Sorry, men jeg prøver å ha respekt for folket bak meningene. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Nå er Tottenhamsvenner en side av Spurs for Spurs, og da er det klart at språket vil være grovere, samme måte som hos "dere". Dog på et "nøytralt" nettsted mener jeg må kunne terge hverandre uten å kalle folk for cunts. Eller skal jeg begynne å kalle dere for fitter og jævler bare fordi dere er Gunners? Sorry, men jeg prøver å ha respekt for folket bak meningene. Så du banner aldri mot supportere av andre lag f.eks. på pub? Du er vel på et nøytralt sted da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Banner mot supportere av andre lag på pub? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg kan rope typ "Der har du en spiss til £50m" til Chelsea-fans når Torres gjør noe feil, men jeg har ALDRI, og kommer ALDRI til å kalle en fremmed på en pub for cunt eller føkkings idiot bare fordi han heier på en rival. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Tenkte ikke på helt fremmede. Men det fins vel andre ord en cunt, som du sikkert har brukt vel mot supportervennene dine? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Nei, hva er poenget med å angripe person? Er laget jeg ikke takler, klubben deres som er "hat-objektet" og sangene vi svarer på. Jeg er mer stolt av klubben og supporterne når vi f.eks tar hets og snur det om til noe vi står for og er stolte av (historien bak Yid Army), enn om noen som representerer klubben og suppoterne med å kalle motstanderne cunts eller lignende. Kanskje er jeg rar, men jeg tror på engasjement, lidenskap og rivaleri uten at man må angripe individer blant supporterne. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Nei, hva er poenget med å angripe person? Er laget jeg ikke takler, klubben deres som er "hat-objektet" og sangene vi svarer på. Jeg er mer stolt av klubben og supporterne når vi f.eks tar hets og snur det om til noe vi står for og er stolte av (historien bak Yid Army), enn om noen som representerer klubben og suppoterne med å kalle motstanderne cunts eller lignende. Kanskje er jeg rar, men jeg tror på engasjement, lidenskap og rivaleri uten at man må angripe individer blant supporterne. Du sier vel ord som "cunts" mot alle Arsenalsupporterme, gjør du ikke? Hvis jeg hadde møtt deg personlig, ville jeg aldri kalt deg for "føkkings cunt", men jeg kunne fint kalt "alle". Tottenham supportere for cunt, hvis du forstår. Ps. Beklager rotete innlegg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Du sier vel ord som "cunts" mot alle Arsenalsupporterme, gjør du ikke? Hvis jeg hadde møtt deg personlig, ville jeg aldri kalt deg for "føkkings cunt", men jeg kunne fint kalt "alle". Tottenham supportere for cunt, hvis du forstår. Ps. Beklager rotete innlegg. Nei jeg gjør faktisk ikke det, jeg har aldri hatt noen grunn til å gjøre det. Kan jeg være forbannet og frustrert, banne, sverte og erge meg over at Arsenal vant? Ja visst pokker, men hvorfor skulle jeg kalle de forbanna cunts? Dessuten hadde jeg sikkert ikke giddet å reagere om Martinf kun sa: Tottenham-cuntsa, det hører man så ofte uansett, men nå skrev faktisk Tottenham-cuntsa her inne. Det betyr i praksis at han snakker om oss her inne, meg, Hille, Posemedchips, Solaar, Sexylubben, igniztion og de andre, da er det i mine øyne ikke "like harmløst" lenger, og det er attpåtil helt uprovosert. Er det virkelig så vanskelig å faktisk tenke over hva man skriver og hva man faktisk sier med det man skriver.? Skal folk gjemme seg bak affekt hele tiden kan man like gjerne gjøre dette forumet om til db.no numero 2, det må være lov å få håpe på LITT respekt selv om man er bitre rivaler og unner lagene til hverandre nedrykk. Men nå er jeg på viddene, vil du diskutere mer er jeg tilgjengelig på pm. Endret 13. januar 2013 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå