Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Man City (PL)


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

For har ikke dere skrevet noe lignende på dette forumet?

 

Finn gjerne frem eksempler på at noen av "oss" har skrevet cunts eller noe i den klassen, er i såfall en god stund siden.

 

Kall oss gjerne tottene slik vi kaller dere Woolwich, og bruk samtlige 5-2 og mind the gap varianter dere kan, det er sunn erting, cunts blir dog usaklig..

Lenke til kommentar

 

 

Finn gjerne frem eksempler på at noen av "oss" har skrevet cunts eller noe i den klassen, er i såfall en god stund siden.

 

Kall oss gjerne tottene slik vi kaller dere Woolwich, og bruk samtlige 5-2 og mind the gap varianter dere kan, det er sunn erting, cunts blir dog usaklig..

Tottenhamsvenner er vel også fylt av "hat". Må være lov å brukr "cuntza" og sånne ord. Ellers blir det svært liten takhøyde.

Lenke til kommentar

Nå er Tottenhamsvenner en side av Spurs for Spurs, og da er det klart at språket vil være grovere, samme måte som hos "dere".

Dog på et "nøytralt" nettsted mener jeg må kunne terge hverandre uten å kalle folk for cunts.

Eller skal jeg begynne å kalle dere for fitter og jævler bare fordi dere er Gunners?

 

Sorry, men jeg prøver å ha respekt for folket bak meningene.

Lenke til kommentar

Nå er Tottenhamsvenner en side av Spurs for Spurs, og da er det klart at språket vil være grovere, samme måte som hos "dere".

Dog på et "nøytralt" nettsted mener jeg må kunne terge hverandre uten å kalle folk for cunts.

Eller skal jeg begynne å kalle dere for fitter og jævler bare fordi dere er Gunners?

 

Sorry, men jeg prøver å ha respekt for folket bak meningene.

Så du banner aldri mot supportere av andre lag f.eks. på pub? Du er vel på et nøytralt sted da.

Lenke til kommentar

Nei, hva er poenget med å angripe person?

Er laget jeg ikke takler, klubben deres som er "hat-objektet" og sangene vi svarer på.

 

Jeg er mer stolt av klubben og supporterne når vi f.eks tar hets og snur det om til noe vi står for og er stolte av (historien bak Yid Army), enn om noen som representerer klubben og suppoterne med å kalle motstanderne cunts eller lignende.

 

Kanskje er jeg rar, men jeg tror på engasjement, lidenskap og rivaleri uten at man må angripe individer blant supporterne.

Lenke til kommentar

Nei, hva er poenget med å angripe person?

Er laget jeg ikke takler, klubben deres som er "hat-objektet" og sangene vi svarer på.

 

Jeg er mer stolt av klubben og supporterne når vi f.eks tar hets og snur det om til noe vi står for og er stolte av (historien bak Yid Army), enn om noen som representerer klubben og suppoterne med å kalle motstanderne cunts eller lignende.

 

Kanskje er jeg rar, men jeg tror på engasjement, lidenskap og rivaleri uten at man må angripe individer blant supporterne.

Du sier vel ord som "cunts" mot alle Arsenalsupporterme, gjør du ikke?

 

Hvis jeg hadde møtt deg personlig, ville jeg aldri kalt deg for "føkkings cunt", men jeg kunne fint kalt "alle".

Tottenham supportere for cunt, hvis du forstår.

Ps. Beklager rotete innlegg.

Lenke til kommentar

 

Du sier vel ord som "cunts" mot alle Arsenalsupporterme, gjør du ikke?

 

Hvis jeg hadde møtt deg personlig, ville jeg aldri kalt deg for "føkkings cunt", men jeg kunne fint kalt "alle".

Tottenham supportere for cunt, hvis du forstår.

Ps. Beklager rotete innlegg.

 

Nei jeg gjør faktisk ikke det, jeg har aldri hatt noen grunn til å gjøre det.

Kan jeg være forbannet og frustrert, banne, sverte og erge meg over at Arsenal vant?

Ja visst pokker, men hvorfor skulle jeg kalle de forbanna cunts?

 

Dessuten hadde jeg sikkert ikke giddet å reagere om Martinf kun sa: Tottenham-cuntsa, det hører man så ofte uansett, men nå skrev faktisk Tottenham-cuntsa her inne.

Det betyr i praksis at han snakker om oss her inne, meg, Hille, Posemedchips, Solaar, Sexylubben, igniztion og de andre, da er det i mine øyne ikke "like harmløst" lenger, og det er attpåtil helt uprovosert.

 

Er det virkelig så vanskelig å faktisk tenke over hva man skriver og hva man faktisk sier med det man skriver.?

Skal folk gjemme seg bak affekt hele tiden kan man like gjerne gjøre dette forumet om til db.no numero 2, det må være lov å få håpe på LITT respekt selv om man er bitre rivaler og unner lagene til hverandre nedrykk.

 

 

Men nå er jeg på viddene, vil du diskutere mer er jeg tilgjengelig på pm.

Endret av Snurreleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...