Jarnia Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg hadde et problem med nettverket mitt for noen dager siden, og fikk det fikset av kundeservice under en telefonsamtale. Etter jeg fikk tilbake nettet, merket jeg at jeg kun kan logge meg på med én enhet. Får ikke logget meg på wifi med mobilen, eller andre datamaskiner. Jeg bruker en mac, og kan absolut ingenting om datamaskiner, så det hadde vært fantastisk om noen kunne hjelpe meg finne ut av dette problemet på en "lettere" måte. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Du skriver jo ikke en dritt om hva slags utstyr du har eller hvilken nettleverandør du bruker ))) Hvis du har et modem og en router, så sjekk at modemet er tilkoblet internettporten på routeren. Internettporten er ofte merket "WAN". Lenke til kommentar
Jarnia Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Åh, trodde ikke jeg trengte å gjøre det. Men jeg bor ikke i Norge, men i Ungarn. T-home er nettleverandøren min. Har en ZTE router/modem(?), har jo internet, men funker ikke andre steder, så tror det meste er korrekt. Jeg vet jeg hørest veldig dum ut nå, men men. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Regner med du har prøvd å restarte ruteren? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Hvis det er et routermodem, så kan det høres ut som det er satt i bridgemode. Da vil du kun få en IP-adresse. Kanskje best du kontakter kundeservice igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå