NeEeO Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hei, Jeg får ikke lenger kjøpt noe på Android markedet, da google checkout har sperret kontoen min for videre innkjøp av tjenester. De mener jeg tilfeldigvis har blitt valgt til en verifisering, og at de ikke kan bekrefte mine opplysninger. Videre i mailen står det at jeg må sende dem Bilde av regninger, førerkort og passet mitt. Jeg vet ikke om dette er trygt. det eneste jeg har tilgjengelig er pass og bankkort, da jeg kun er 16. Jeg har liten lyst til å sende slik informasjon over nettet, men på den annen side føler jeg meg presset til det. Jeg har kjøpt mange apper med denne kontoen, og dermed må jeg lage ny konto og får ikke brukt disse appene lenger. Det er jo ikke bare bare å sende slik informasjon... Her er emailene: Lenke til kommentar
hu3cakewalkhu3 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg ville ha anbefalt at du ringer til de. Du trenger ikke førerkort. Står Førerkort eller pass. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg sendte dem e-post og spurte om å kunne få ringe dem, men det var neppe ett alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå