SvenniX Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 God kveld norske kamerater! Jeg sitter her, en lørdagskveld og lurer på om jeg valgte feil da jeg sa nei til å dra ut idag. Min store plan var å spille Dayz. Dette ble gjort, men etter en liten stund ble jeg litt lei... Spillet et SÅ mye bedre når man har noen å spille med, samt kunne kommunisere over feks. Skype. Så, det jeg lurer på. Noen som har lyst til å spille? Hvilke type servere osv vi skal spille på er ikke så viktig for meg. Jeg har spillt spillet ca 3 uker nå, så vet hvordan ting fungerer. Jeg ønsker også å bruke Skype under spillingen, så headsett med mic burde være et minste krav. Lenke til kommentar
SvenniX Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 For å oppklare litt her, dette gjelder uansett om det ikke er Lørdagskveld lenger. Jeg spiller stort sett hver kveld Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hvor er du ifra? Om jeg får spørre Lenke til kommentar
SvenniX Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Hvor er du ifra? Om jeg får spørre Østlandet, men bor i Bergen atm Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Add meg på skype: ommunds1 Lenge siden jeg har spilt DayZ nå Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Helt ferskis i DayZ, nettopp skaffet meg PC igjen, så egentlig er jeg ganske ny i det meste. Har spilt en del PC for noen år tilbake. Men, men. 27 år gammel trønder som har masse tid til spilling i en tid fremover. Add meg på Steam: pastelpunk86 Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg har bare testet det i noen minutter før jeg skjønte at jeg ikke kan spille dette spillet alene, så legg meg gjerne til på skype/steam: KingCharming Er en 21 år gammel trøndersk talende nordlending Ser frem til å spille med deg/dere! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Er med jeg og , husker ikke skype navnet mitt, skal legge det til senere. har over 600 timer med Arma fra City Life roleplay til Dayz, Dayz Pluss, ETc. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Vi er en gjeng som spiller i lag på serveren angitt i signaturen min Vi bruker alle skype, og har begynt å spillt i lage noen andre DayZ folk her på forumet som har søkt etter noen å spille med. Bare å joine, og skype: forsvarte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå