Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

17 og 21 år - Jeg er sjefen hennes..

Anbefalte innlegg

Hola!

Det har seg slik at jeg er teamleder for et team på 11 selgere. Rett før jeg overtok teamet (noen måneder siden) startet det ei jente på 17 år. Etter noen måneder i stillinga, spesielt i det siste, har jeg skjønt at hu har et godt øye til meg. Selv om hun er en god del yngre enn meg skal jeg tilstå at jeg synes det er ei søt jente. Selv om jeg vet hun har et godt øye til meg, og jeg og har det til henne, har jeg ingen problemer med å holde bånd på meg. Eller altså, det går. Problemet er at det er mange fester og arrangementer i jobben vår. Med mye alkohol inni bildet. Til vanlig holder jeg bånd på meg, og prøver å holde kontakten så profesjonell og lite privat som mulig (selv om hun flørter helt åpenlyst med meg), men jeg er jo redd for å ryke på en smell under en fest.

Jeg er 21, hun 17. Jeg er sjefen hennes, og nøyaktig fire år eldre. Om det skulle skje noe (bare så det er sagt, jeg er ikke "tøm og røm typen". Jeg vil ha mer faste forhold rundt meg") mellom oss to, feks på en fest, hvor ille ville det vært?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, magefølelsen min sier at dette er en DÅRLIG idé, og at dette må unngåes for enhver pris. Hallo? 17 år, 21 år. Stor nok forskjell. OG jeg er sjefen hennes.. At det er en dårlig ide mtp jobb vet jeg, men hva med alder og stilling? Selv tenker jeg at dette ikke er særlig lurt, men hva tenker dere som ser det utenifra?

:)

Lenke til kommentar

Nope, vi har kun ett slikt team. Men er det altså ingen her som reagerer på alders -maktforholdet her? Hva andre på arbeidsplassen evt kommer til å synes er jeg ikke så redd for egentlig. Det har skjedd mye rart der jeg jobber, og klarer jeg ikke å lage så mye som en liten antydning til opprør her på diskusjonen.no, så er nok dette en no biggie.

Eneste er vel denne "dont crap where you eat" - greia, brent meg her først, og det suger litt egentlig. Men, det får bli en drøfting inni hodet mitt, det er i utgangspunktet dette med maktforholdet mellom oss to jeg lurer på.

Lenke til kommentar

Jeg ække no rasshøl, bare så det er avklart. Det var egentlig bare for å være inb4 beskyldninger om det, som jeg vet fort kan komme.

Må si jeg blir litt overrasket her, men da er det vel bare jeg personlig som kanskje tenker at et slikt alders -og maktforhold er litt shady. Greit å få avklart det.

Lenke til kommentar

Aldersforholdet går sånn cirka okei, men jeg reagerer på sjefsforholdet. Om dere innledet et forhold og du er sjef ville det sikkert føre til diverse humbug på arbeidsplassen, som at noen der synes det er feil, noen synes du kanskje driver med forskjellsbehandling avhengig av om du gjør det eller ikke osv osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...