turbo911 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hallo Fattern skal ha seg ny mobil og jeg skal hjelpe han. Vi var på elkjøp i stad og prøvde begge mobilene. Siden han jogger og går på fjellet (iblant) så var jo xperia v midt i blinken for han. MEN så leste jeg noen tester av denne mobilen og det stod blant annet at batteriet var svakt. Han er ikke intresert i en mobil som han må lade hver dag. Operativsystem er vi usikre på Han kommer til å bruke mobilen til ting som meldinger, ringing, kanskje surfe litt på nettet, ta noen bilder, litt radio og laste ned noen apps (ikke spill) Han har store fingre så han må klare å bruke den uten å rive seg i håret... Hvis det fins noen andre som er mer verdt å se på så kom med forslag. Håper noen kan hjelpe oss! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Iphone er i hvertfall veldig enkel, og rett fram mobil som passer for de fleste. Har også 8 megapiksler som gir gode bilder også. Grei skjerm; og ganske rask. Ta en titt på den først. Til og med bestefaren min har en, og han er kjempefornøyd. Bra batteri også. Mange klager på dette, men jeg synes det er greit. Med mindre man bruker telefonen hele tiden, har man ikke problem med 3 dager med å bruke den moderat mye, uten å lade. Bare man bruker den riktig, går det bra. Lysstyrke og multitasking tar en del strøm. Edit: Vet det ikke var dette du spurte om, men anbefaler å ta en kikk Endret 12. januar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Med en 6XL skjerm som S3 har må du nok regne med å lade den ganske ofte. Jeg har den selv, og med moderat bruk lader jeg den hver natt. Hvorfor vil han ikke lade den hver dag? Er ikke verre en å sette den på ladning før man går til sengs. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Er ikke interesert i iphone pga liten skjerm. Noen som vet noe om nokia lumia 920? Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Hva med trådløs lading: Nokia 920 & Nexus 4? Endret 13. januar 2013 av Winnetou2012 Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Han går nok for en xperia v. Nexusen hadde ikke radio... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå