rolfen Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Etter å ha installert win8, funker ikke linkene (magnet) på piratebay.se lengre. Noen forslag til løsning? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Fungerer det å legge til linker manuelt i azureus, i så fall må du bare definere hvordan du åpner magnet linker. Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) fungerer helt bra det. Magneter altså ... Prøv og reinstaller Vuze ... og sjekk brannmuren at vuze har tilgang på nett. Endret 13. januar 2013 av StoltHD Lenke til kommentar
rolfen Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Det gikk å åpne magnet-linkene manuelt, men ikke ved å direkte klikke på linkene. Jeg har reinstallert Vuze. Vuze er åpen i brannmuren. Jeg tok en NAT/Server port test i Vuze, og feila den i TCP'n og UDP'n. Jeg er litt på ukjent mark her, så takknemlig for mer hjelp. :-) Endret 13. januar 2013 av rolfen Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Sjekk at Magnet URI handler er aktivert under plugins i Vuze og at magnet åpnes med azureus.exe i browser. I firefox ligger det under innstillinger/programmer. Lenke til kommentar
rolfen Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Fine greier! Da fønker d. Takk ska du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå