AnonymDiskusjon Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Må bare få det ut et sted, men føler meg trist. Hun var en god venn og nå har hun forlatt oss for alltid Anonym poster: 804d7e36291726b21231a398c80e6e4f Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det er dessverre slik samfunnet er lagd. Jeg er kun 20 år gammel, men har mistet 3 gode venner jeg aldri kommer til å glemme. Mistet også modern når jeg var 8 år. Sorg er vanskelig å takle. Jeg prøver å huske personen for den de var og bare tenke på de gode minnene, men de kommer alltid til å være i hjertet mitt. Jeg har også perioder når jeg er alene hvor jeg plutselig bare begynner å gråte når jeg tenker på vedkommende. Men som sagt, så er det dessverre slik samfunnet er lagd. Alle takler sorg på sin egen måte. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Har så langt vært heldig da jeg ikke har opplevd død i nær familie/vennekrets, enda (vet det nesten er nødt til å skje om jeg lever litt lenge). Men uansett, digger denne sangen når jeg er nedfor, tror den også kan passe for deg : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå