Patrick123 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Diskusjon rundt årets Idrettsgalla fra Hamar. Må si jeg er litt overrasket over at Kristoff ble nominert til årets gjennombrudd. Han har da vært med i mange år? Selv om dette var hans første store resultat så mener jeg at det er litt vel sent å kalle han et gjennombrudd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Enig der. Bartosz er definisjonen på et gjennombrudd. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Ingebrigtsen også, forsåvidt. Er det 3 år siden Kristoff tok NM-gull? Lite utringning på Rimmen og Mbututu (vet ikke hva hun heter), men Rimmen leverer hver gang. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hvem bør bli årets navn da? Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Sirkus og eliassen også... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Bombe at håndballjentene vant årets lag da Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Forståelig at Håndballjentene ble Årets Lag, men syns nå Hockeylandslaget fortjente det litt mer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Ishockeygutta hadde et fint år, men skal mye gjøres å gi årets lag til noen andre enn håndballjentene. Gull og sølv i to internasjonale mesterskap står det respekt av. Fikk en tåre i øyekroken av ADO-innslaget. For en mann. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Kjenner savnet av Oen. Ikke bare idrettsmannen, men personligheten Oen. Han hadde gjort mye bra for idrettsnorge hadde han fått leve. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Hoff, fikk nesten en tåre i øyekroken når jeg så faren til Bartosz Hele Idrettsgallaen for meg er jo en eneste stor tåreperse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Haha, for noen personligheter på tv nå. Moro. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Velfortjent med pris til Kupper'n og Hjallis og spesielt med en pris post mortem til Dale Oen. Flott gest. Lenke til kommentar
TigerJack Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Ishockeygutta hadde et fint år, men skal mye gjøres å gi årets lag til noen andre enn håndballjentene. Gull og sølv i to internasjonale mesterskap står det respekt av. Fikk en tåre i øyekroken av ADO-innslaget. For en mann. Kan ikke sammenlignes. Håndball er en meget marginal idrett, og alt dårligere enn en semifinale for de norske jentene anses som fiasko. Å nå en kvartfinale i ishockey for et landslag som Norge er en gedigen prestasjon og vel så bra som håndballjentenes. Hockey er en mye større idrett en håndball og ikke minst er konkurransen på et helt annet nivå. Idrettsgallaen skal hylle og sette pris på våre idrettshelter. Håndballjentene har fått denne prisen var det 5-6 ganger på rad? Det er jo komisk. Når ikke en kvartfinale i en så stor idrett som hockey er nok er for meg uforståelig. Alle vet at hele nasjonen setter pris på håndballjentene, og ingen hadde reagert på om hockeylandslaget fortjent hadde fått denne. Personlig tror jeg det handler om uvitenhet og fordommer. Fordommer mot en idrett svært mange "høyt på strå" ser på som en bølleidrett med slåssing og grovt mijø, hvilket bare er tøv. Dette er toppidrettsutøvere på lik linje med alle andre. En NHL-spiller spiller 82 kamper i grunnspillet, og kan fort oppnå over 20 sluttspillkamper + landskamper. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hvor stort er ishockey på verdens basis da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå