Laila - Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Drammens-is Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Dram med Drammen-is Et fint miljøbilde J 1 og God helg med hilsen Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Et flott vinterbilde, etter min smak Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Dram med Drammen-is Et fint miljøbilde J 1 og God helg med hilsen Leif Takker Leif ifra Nord Bedre med en is i Drammen enn en......har jeg hørt Bare noen dager, nesten noen timer igjen til solsnu hos deg, det blir bra Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Et flott vinterbilde, etter min smak Tusen takk Thorild, det var hyggelig å høre Hei, Leif i fra Hokksund - venter bilde fra deg her på Akam nå i dag I løpet av den neste timen Guttungen er et ledig navn Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Flott stemning.Ville kanskje dreid kamera mot høyre,eller forflyttet meg mot venstre,så du hadde fått litt mer med av miljøet på høyre side også;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Flott stemning.Ville kanskje dreid kamera mot høyre,eller forflyttet meg mot venstre,så du hadde fått litt mer med av miljøet på høyre side også;) Tusen takk Jan Erik Ser at du har rett, etterat du har sagt det. Kommer flere muligheter til å prøve Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Takker Leif ifra Nord Bedre med en is i Drammen enn en......har jeg hørt Bare noen dager, nesten noen timer igjen til solsnu hos deg, det blir bra hm? Drammen-is Ja på onsdag er sola tilbake og då kan man se allt som man ikke sett i mørkret, bra det Er mye kval i Andfjorden nå og kommer mange turister kan å se hvaler fra land med kikkert God søndag videre med hilsen Leif # 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Et flott vinterbilde, etter min smak Tusen takk Thorild, det var hyggelig å høre :)Hei, Leif i fra Hokksund - venter bilde fra deg her på Akam nå i dag I løpet av den neste timen Guttungen er et ledig navn Guttungen eller kanske passer bedre med Bestefar ;-)))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg