GoodGpu Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hei, fikk delene for min første gaming PC i dag, og satt de sikkert og sakte sammen. Har hatt ingen problemer så langt. Men jeg merket etter at jeg hadde installert W7-64bit, at Min SSD har blitt valgt som C: istedenfor den andre, som er 2TB Er de noen måte å endre dette på ? (gjennom Windows eller BIOS?) Bilde er lagt til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Bruk Clonezilla til å klone den over på den andre disken. Da vil forresten partisjonen bli krympet til størrelsen av SSD-en, men du kan utvide denne senere via diskbehandling. Lenke til kommentar
GoodGpu Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Bruk Clonezilla til å klone den over på den andre disken. Da vil forresten partisjonen bli krympet til størrelsen av SSD-en, men du kan utvide denne senere via diskbehandling. Jeg hadde tenkt å prøve cloning, som en siste utvei. Men det høres ut som en midlertidig løsning. Har prøvd for eksempel å laste ned Steam og Spotify, og de blir automatisk lagt i C. Det jeg vil gjøre er rett og slett å skifte prioritering på de 2. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Merkelig. Jeg har ikke hatt noe problemer med å legge Steam på andre disker enn C: hvertfall Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Oftest er det problemet av de som hamrer på next knappen uten å lese. Du kan bestemme hvor du vil ha damp lagt inn og om ikke det er nok så kan du slenge rundt på spill og bestemme hvor de skal legges inn også, både i damp og med symbolske linker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå