Gå til innhold

[Løst] windows utforker har sluttet å virke

Anbefalte innlegg

jeg vil lete opp en fil men når jeg skal flytte merkeren til der filene er listet opp så nekter utforskeren å virke.

hvorfor skjer dette ?

Det blir også et pradoks når flere mener at det den samme måten man skal søke programmene man her i stedet for at de skal ligge der som menyvalg

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vil lete opp en fil men når jeg skal flytte merkeren til der filene er listet opp så nekter utforskeren å virke.

hvorfor skjer dette ?

Det blir også et pradoks når fler mer at det den samme måten man skal storte programmen man her i stedet for at de skal ligge der som menyvalg

Hei.

På hvordan måte "nekter utforskeren å virke"?

Er det spesielle filer du har liggende der?

Har du installert noe programvare i det siste som kan tenkes være fra litt snuskete udergunns-sider og inneholde sånne virus og malware?

Den siste setninga der må du nok skrive om igjen. Uansett hvordan vei jeg leser så skjønner jeg ikke hva du prøver å få frem.

Lenke til kommentar

det jeg prøver å si er :

jeg går til startmenyen for å søke opp en datafil jeg vet er i orden.

jeg skriver inn søke ordet og maskinen finner flere filer.

det jeg søker etter er filer laget av dokument filer leget av openoffice eller liberty office ( altså tekstbehandlingen eller regnearket ) .

jeg velger også å se flere resultater

som vanlig kjører jeg både libety office og Delphi programmet ( en progrmpakke som lar man lage programmer i opbjekt pascal) .

nå er jeg ikke sikker når det nøyaktig skjer men men jeg forsøker å velge en av filene , for så å åpne den ( før jeg har åpnet den ) så kan den tradisjonelle beskjeden om at utforsker har slutte å virke

Slik har det ikke vært før

De enste oppdateringene som nylig ble gjort var noen som kom gjennom windows update

og tester jeg ut powerDvd 12 i gratis utgave , men det ble gjort mange dager før problemet oppstod

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...