do'h Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 jeg mener ikke sånne super trimma biler, med lystgass og A-Bomber. jeg mener rett fra samlebåndet: og min klare favoritt er Nissan SkyLine GTR G34. den er fantastisk, dere har sikkert sett den på autofil.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Skyline og supra! Lenke til kommentar
Bose Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Skyline er et helvete i norge. Den kommer bare med høyreratt,det blir ett helvete med forbikjøringer. Supran er grei, men den veier 1700kg da.NSX er mer egna,Nissan 200sx er oxo fin. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Skyline er et helvete i norge. Den kommer bare med høyreratt,det blir ett helvete med forbikjøringer.Supran er grei, men den veier 1700kg da.NSX er mer egna,Nissan 200sx er oxo fin. Du får den som venstre styrt og desverre . Lenke til kommentar
Bose Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 ehh.nei. Skyline er kun type-godkjent i de landene de bruke høyreratt!!Men den kan bygges om til venstre ratt.Som seff koster skjorta + litt til. Lenke til kommentar
eab Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Vær vennlig og ikke kom med masse usaklige kommentarer til dette innlegget. Jeg prøver å være objektiv og saklig, men dersom du har noe å utsette på meg og mine synspunkter så kan du såklart rette på meg.. Så over til det vesentlige: R34 Specifications as tested by Road and Track February 1999 Horsepower 277 bhp @ 6800 rpm Torque 293 lb-ft @ 4400 rpm Acceleration 0-40 mph 2.7 0-60 mph 5.2 0-80 mph 8.7 0-100 mph 13.0 0-1320 ft (1/4 mile) 13.7 @ 103.5 mph Braking From 60 mph 120 ft From 80 mph 204 ft Handling 200 ft skidpad 0.89 g 700 ft slalom 60.8 mph Fuel Economy Normal Driving 22.8 mpg Interior Noise Idle in neutral 52 dBA Maximum 1st gear 78 dBA 70 mph 76 dBA Joda, dette er imponerende, men 2002 Chevrolet Corvette z06 specifications: Horsepower 405 @ 6000 rpm Torque 400 lb-ft @ 4800 rpm Acceleration 0-40 mph 2.75 0-60 mph 3.9 0-80 mph 6.41 0-100 mph 9.2 0-1320 ft (1/4 mile) 12.4 @ 116 mph Braking From 60 mph 104 ft From 80 mph 202 ft Handling Lateral Accel. 1.03 g Fuel Economy City: 12.3 l/100 km (23 mpg) Hwy: 7.7 l/100 km (37 mpg) Beklager at jeg ikke fant støymålinger for corvetten. Skal man oppsummere ser det ut til at corvetten vinner klart i alle mulige kategorier.. til og med bensinforbruk! Dette er da rett fra samlebåndet, og kun på papiret. Men jeg holder en liten knapp på at corvetten er bedre i virkeligheten også jeg da! Eneste grunn jeg ser til å velge en skyline må være bakseteplassen Men med slike superbiler så er det ikke bestandig prestanda som avgjør.. Er man en skylinefantast ville man aldri funnet på å ta i en corvette engang, og vice versa! Lenke til kommentar
Bose Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Enig med deg der.men skjønner bare hvordan man kan få et bra resultat med en skyline.Den er tung og den har høyreratt. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 må også nevne at corvetta er mye bedre og trimme! sjekk ligenfelter 427tt du der har vi et råskinn som tar alt av porcher, ferarrier, lamboer o.l Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 må også nevne at corvetta er mye bedre og trimme!sjekk ligenfelter 427tt du der har vi et råskinn som tar alt av porcher, ferarrier, lamboer o.l jeg mener rett fra samlebåndet need I say more? ALLE biler kan blodtrimmes dersom man har nok penger.. Men utgangspunktet er viktigere i mine øyner Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 må også nevne at corvetta er mye bedre og trimme!sjekk ligenfelter 427tt du der har vi et råskinn som tar alt av porcher, ferarrier, lamboer o.l poenget med amerikanske biler er at de går fort RETT fram. altså dragrace i lyskryss osv er den bra. på bane blir den frakjørt fra de aller fleste europeiske sportsbiler. ps det heter porsche Lenke til kommentar
do'h Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 må også nevne at corvetta er mye bedre og trimme!sjekk ligenfelter 427tt du der har vi et råskinn som tar alt av porcher, ferarrier, lamboer o.l poenget med amerikanske biler er at de går fort RETT fram. altså dragrace i lyskryss osv er den bra. på bane blir den frakjørt fra de aller fleste europeiske sportsbiler. og japanske sportsbiler Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 poenget med amerikanske biler er at de går fort RETT fram. eeeeh, vilken del av Lateral Accel. 1.03 g forstod du ikke? Vis meg en bil til under $50k som klarer bedre! Lenke til kommentar
Bose Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Mener å ha lest at toyota mr2 klarer ca 1,2. Det er vel svingradius det er snakk om?? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Mener å ha lest at toyota mr2 klarer ca 1,2. Det er vel svingradius det er snakk om?? Nei, vi prater om hvor mange g en bil klarer i en sving før den glipper Lenke til kommentar
eab Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Mener å ha lest at toyota mr2 klarer ca 1,2. Det er vel svingradius det er snakk om?? Toyota 1996 MR2 Turbo Lateral Acceleration 0.86g EPA City / Hwy 20 / 27 mpg Utrolig, 'vetten har til og med lavere bensinforbruk! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 må vel si Mclaren F1 .. den er jo den raskeste gatebilen i verden ...... og da finnes det jo ingen bedre enn den ... sier seg selv og mens vi snakker om hvilken side rattet er på .. så er rattet i den i .. midten .. enkelt og greit .. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Mener å ha lest at toyota mr2 klarer ca 1,2. Det er vel svingradius det er snakk om?? Toyota 1996 MR2 Turbo Lateral Acceleration 0.86g EPA City / Hwy 20 / 27 mpg Utrolig, 'vetten har til og med lavere bensinforbruk! Nå snakker jeg om mr2 mk1. Den sitter MYE bedre enn en mk2 pga lavere vekt og lavere tyngdepunkt Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 må også nevne at corvetta er mye bedre og trimme!sjekk ligenfelter 427tt du der har vi et råskinn som tar alt av porcher, ferarrier, lamboer o.l Nei, skyline motoren ble designa for over 500hk, men pga syke avgifter i japan?(der skyline blir produsert) når en motor har over 280hk, bremsa de den ner en god del.. så uten så og si noen problemer har du over 500hk i en skyline... men er enig med deg ligenfelter 427tt er bare RÅ!! Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 må vel si Mclaren F1 .. den er jo den raskeste gatebilen i verden ...... og da finnes det jo ingen bedre enn den ... sier seg selv og mens vi snakker om hvilken side rattet er på .. så er rattet i den i .. midten .. enkelt og greit .. Må vel rette på deg å si Koenigsegg CC. Toppfart på 240+ mph er litt Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 må vel si Mclaren F1 .. den er jo den raskeste gatebilen i verden ...... og da finnes det jo ingen bedre enn den ... sier seg selv og mens vi snakker om hvilken side rattet er på .. så er rattet i den i .. midten .. enkelt og greit .. Må vel rette på deg å si Koenigsegg CC. Toppfart på 240+ mph er litt beklager .. men da må jeg rette deg .. det er en spesial bil .. er bare byggd 1 .. og kan ikke kjøpes .. det er en prototype .. ikke en gatebil .. Mclaren F1 holder fortsatt rekorden for Gatebiler .. det er gatebiler denne tråden handler om .... eller har den blitt satt i produksjon? ... det sier ikke verdens største Bil side .. Autoindex.org .. siden de har info om alle biler og alle produsenter .. og alle tuning firma ...så velger jeg å stole på de på denne saken .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå