Gå til innhold

Gaming PC Billig!

Anbefalte innlegg

post-265835-0-18878600-1358003338_thumb.png

ja, det jeg da lurer på er om alle disse delene passer sammen inni i et Mini tower eller hva man nå skal kalle det, kommer det til å bli for varmt, og hvis det ikke går med mini så kan dere redigere om til Mid :)

jeg kommer til å spille Black ops 2 og battlefield 3 mest sannsynlig, går det da ann å kjøre dette spillet på bra nivå uten at det skal lagge..

hadde vært sweet om noen kunne hjelpi meg å finne bedre til samme pris, vil helst at det skal ligge under 4k selvom det er sikkert vanskelig :D

Endret av Kladden94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, 4k er litt lite til en god gaming pc som skal kjøre BF3 som er ett krevende spill, sjermkort og prossesor er det viktigste til BF3 gaming, øker du budsjette ditt så skal jeg se om jeg kan finne noen deler som passer. :)

Lenke til kommentar

Det er litt trangt, men det går! Kriteriene for å kjøre BF3 er hovedsaklig en ok quadcore, eller mer. Samt skjermkort!

Har satt sammen her, men måtte kjøre kompromiss på ram for å få ned kostnaden. Legger du på 100kr får du 8gb.

Denne vil kjøre BF3 helt fint, på Medium-High alt etter hvor kresen du er på FPS :)

post-9983-0-62633700-1358037522_thumb.png

Endret av Rusher
  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg kommer til å gå for oppsetet til Rusher, men bare at jeg tar med 8GB + en i3/i5 vet ikke helt ennå

Du velger IKKE en i3 framfor AMD'en, skal du bytte ut cpuen må du koste på deg en i5 visst det skal være hensiktsmessig.

Den AMD'en gir veldig mye for pengene, og ville heller lagt de ekstra kronene i ekstra ram og ett bedre skjermkort visst du har mer penger tilgjengelig.

Skjermkortet er det som i hovedsak bestemmer ytelsen i BF3.

Endret av Rusher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...