Snurreleif Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hadde noen orket å mekke en kamptråd? Er på jobb i dag og går derfor glipp av kamprn.. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Kan oppdatere deg litt underveis i kampen i denne tråden, er vel ikke så stor aktivitet rundt denne kampen at vi trenger en kamptråd? Our starting team today is: Lloris, Walker, Vertonghen, Dawson, Naughton, Sandro, Dembele, Lennon, Bale, Adebayor & Defoe Subs: Friedel, Caulker, Assou-Ekotto, Huddlestone, Sigurdsson, Parker & Dempsey Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Nei men jeg skjønte det slik at kamptråder var ønsket for å skape litt mer aktivitet rundt kampene, og for å slippe mye i selve klubbtråden. Ikke at det er noe krav eller slikt Godt lag forøvrig, skulle ønsket å se Sigurdsson eller aller helst Dempsey inn for Ade, men akk. Godt å se Benny tilbake i troppen også. Endret 12. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Ahh ok. Ja, kan se argumentet rundt aktivitet. Enig, syntes Siggy har gjort det bra, Dempsey også. Ade får vel en siste start før han er vekke i en mnd med landslag. Benny spilte hele cupkampen tror jeg, så han kommer seg. Nå mangler vi vel bare Kaboul, vel? Tenke seg en Walker i form, Kaboul og SuperJan i midten og Benny lekende på kant. Liker det forsvaret. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Defoe med HERLIG skudd i stolpen, via keeper. Ade retur, Dobbelredning av keeper. Ade burde satt den, men fantastisk keeperspill Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Dawson redder oss med ett utstikkende kne, heldig der QPR tatt over litt det siste minuttene.. Endret 12. januar 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Sandro ut med det som ser ut som en kneskade, kanskje? Blir støttet ut av banen. Parker inn etter 25 minutter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Synd å se at Sandro må ut. Håper det ikke blir langvarig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Taarabt må være den mest oppskrytte spilleren i ligaen. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Enig, han har vært god. Nå får vi se hvordan formen til Parker er da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Haha, bare jeg som la merke til et norsk flagg bak målet til QPR? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Sandro ut med det som ser ut som en kneskade, kanskje? Blir støttet ut av banen. Parker inn etter 25 minutter Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Norsk flagg har jeg ikke fått med meg, stilig hehe Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 LItt sånn meeh-kamp her. Vi får ikke til noe, QPR holder ball, spissene våre er relativt usynlige for tiden. Dembele med kampens første gule kort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Finnes det bare egoer i QPR-laget? Ingen av dem gidder å sentre når de nærmer seg sekstenmeteren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Håpløst å se på QPR, ja. Får håpe de klarer å holde nullen, for jeg har ikke noe tro på at de kommer til å score selv. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Pause, vi begynte bra. Er noe sløvt over Spurs idag. QPR jobber hardt, men makter heldigvis ikke. Må skjerpes i andreomgang Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 svakt av tottenham. ut med ade og inn med dempsey. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Var det ikke et identisk frispark Bale scoret på mot middelmådige Reina? Klasseforskjell på de to keeperne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Wtf, Lennon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå