seigmann Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Er det noen i Drammen som vil prøve å få til et LAN? Jeg vet at det har blitt prøvd på før, i DrammensHallen, men det gikk ikke så bra. Men nå er det kanskje flere PC-intereserte der ute, som har lyst å bli med på LAN. Eller kjenner noen til et eller annet LAN som fåregår i Drammen en eller annen gang? Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg hadde nok blitt med på et større LAN i Drammen ja... nå flytter jeg mest sannsynlig vekk fra Drammen i slutten av året, begynnelsen av neste år. Uansett... hadde vært morro å bli med på et lite lokalt Drammens LAN! Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Ja! Det koster bare sykt mye å leie Drammenshallen.. strøm.. internett.. paller, stoler, vakter, og annet div. utstyr.. Hvor i Drammen er du ifra da? Lenke til kommentar
kent project Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Bor nå ikke lenger i drammen.. Men har bare en liten opplysning å tilføye... For noen år siden jobbet jeg med ett prosjekt, og da så vi på Drammenshallen som ett potesielt sted. Og kan da fortelle at den gang kostet det 16.000 å disponere drammenshallen ett døgn... Men selvsakt, alt annet kommer i tillegg som Seigmann sier... Lykke til anyway..... Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Mhm.. tror det er en liten sansynlighet at det noen gang kommer til å bli et LAN der... men det er lov å drømme.. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg bor på Landfalløya foreløpig... blir da ikke så lenge til jeg flytter... vet ikke helt konkret hva som skjer enda da! Hvor i Drammen bor så du da? Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Jeg bor på Galterud, i hybel.. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Bedre med 1 dram i timen enn 1 time i drammen. Btw, Det er vel bedre å dra på Oslo-lan enn å bruke så mye tid på å dra igang LAN hvis interessen ikke er helt på topp. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Drammenshallen er vel kanskje litt i største laget? Hva med en gymsal? Heia Drammen! Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Hvilken gymsal da? På drammen vgs? For vi må nesten ha internett.. Jeg skal spørre på drammen vgs, om det er mulig å holde et lan der. Bor du også i Drammen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå