Madammerock Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 lurer på om det er mulig å avbryte en betaling i nettbank? skal selge en pc og kjøperen har sendt halvparten i nettbank(fikk se printscreen av det) om jeg nå sender han pcen kan han avbryte betalingen,og få tilbake pengene? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Overføringen kan legge seg som "aktiv" i nettbanken, og da vil han fremdeles ha muligheten til å avbryte den. Om dette skjedde i kveld/natt vil pengene ikke være inne på din konto før tidligst mandag. Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 hmmmm... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Om du ikke stoler på kjøperen, hvorfor går du med på å betale halve beløpet nå, og halve beløpet etter å ha mottatt? Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 forstår jo at han ikke gidder å sende alle pengene først , så vi fant ut at han kunne sende halvparten først. men så du det bildet jeg sendte deg? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 forstår jo at han ikke gidder å sende alle pengene først , så vi fant ut at han kunne sende halvparten først. men så du det bildet jeg sendte deg? Postoppkrav Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 tenkte ikke på det, menmen.. gjort er gjort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå