Jan-Henning Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hallais! Jeg har planer om å kjøpe en ny bygg-selv PC i fra komplett. Detter er den jeg har tenkt på: http://www.komplett....sku=751605#info Jeg har planer om å spille spill som Call of Duty, Farcry 3 og slikt, og trenger hjelp til å finne en kjøler som både passer til prcessoren og til Kabinettet. Er dette en som da vil fungere? http://www.komplett....aspx?sku=656310 Tusen takk! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 CPU er da allerede utstyrt med kjøler, ingen vits i å kjøpe noe bedre enn stock såfremt den relativt minimale lyden stock kjøleren gir ifra seg plager deg eller at du skal overklokke. Lenke til kommentar
Jan-Henning Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 CPU er da allerede utstyrt med kjøler, ingen vits i å kjøpe noe bedre enn stock såfremt den relativt minimale lyden stock kjøleren gir ifra seg plager deg eller at du skal overklokke. Så den kjøleren som følger med i7 3770 (ikke clock versjonen) vil være godt nok til å kjøre FarCry III uten problemer? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Kjøleren har absolutt ingen ting å gjøre med ytelsen på maskinen, kjøleren som følger med er designet for å holde cpu under max anbefalt temp. ved full last, tviler forsåvidt på at du klarer å maxe ut cpu bruk på denne i noe som helst spill nå om dagen så du er safe og vel så det Lenke til kommentar
Jan-Henning Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Kjøleren har absolutt ingen ting å gjøre med ytelsen på maskinen, kjøleren som følger med er designet for å holde cpu under max anbefalt temp. ved full last, tviler forsåvidt på at du klarer å maxe ut cpu bruk på denne i noe som helst spill nå om dagen så du er safe og vel så det Tusen takk for respons Ellers ser PCen bra ut? Må bygges selv, men det er ikke noe problem.. Skal ha Windows 7 64bit til den også.. Vil den kunne kjøre 2 skjærmer ? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Alt ser bra ut, trykk "kjøp", betal og så er alt plankekjøring Lenke til kommentar
Jan-Henning Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Alt ser bra ut, trykk "kjøp", betal og så er alt plankekjøring Den er god! Skal bestille W7 og skjærm til den også Tusen takk igjen, for god respons! ++ Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hei, hvis du skal kjøre Far Cry 3 som er krevende spill så anbefaler jeg at du heller bruker noen hundrelapper på bedre kjøler, kommer den over 100C slår pcn seg av. Men tviler på den gjør det, men rundt 70-80 grader kan jeg tenke meg den ligger på med en stuck fan. + i7 prosessorere er en del varmere enn i5 og i3. Kan anbefale denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=650494 Eller den Intel du hadde tenkt på. Du må heller ikke glemme kjølepasta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå