rean Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hei alle sammen! Har stått fast nu i 2 daga. Har snakket med Arngeir av the greybeards å han lærte meg Clear skies, men når jeg går inn i shoute å skal merke av for clear skies så kommer d opp ei tom pil... sånn er d på alle shout'an mine, så får ikke kommen meg gjennom vinden for å komme meg til toppen av fjellet. hva er d jeg gjør galt?? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hei alle sammen! Har stått fast nu i 2 daga. Har snakket med Arngeir av the greybeards å han lærte meg Clear skies, men når jeg går inn i shoute å skal merke av for clear skies så kommer d opp ei tom pil... sånn er d på alle shout'an mine, så får ikke kommen meg gjennom vinden for å komme meg til toppen av fjellet. hva er d jeg gjør galt?? Har du prøvd og kjøpe de med drage poeng først ? Lenke til kommentar
rean Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Har du prøvd og kjøpe de med drage poeng først ? Hei fant ut av d tilslutt,mn takk for hjelp uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå