Thomas :-) Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Porscher er ikke for familie men biler fra russeland er tok i norge syns jeg Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 vel det er feil Porsche Cayenne er en familiebil Racer det er også bilen ingen noengang trodde de ville få se en Porsche SUV hva blir det neste .. en Ferrari lastebil? (Bilen som er avbildet har en V8 Biturbo på 450 hester) Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kebab GUD Oki, då jeg tok feil. kult bilen MEN hvis Porsche SUV over 1 millioner tro du hele norge har råd å kjøpe det? synd skatt Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Porsche Cayenne TURBO koster 1 690 000 kr og Porsche Cayenne S koster 1 290 000 Kr men likevel kjører det flere av Turbo utgaven her i byen så er vel ikke så ille som folk tror Lenke til kommentar
RIP Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 tror heller jeg venter 20år og kjøper den for 130k jeg Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Nesteår kommer det en med V6 den kommer på 1.050.000 Kr Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 boxer motorene har jo den styggeste lyden da, selv en 1syl motor har finere lyd petter solbergs Impreza har en bokser .. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 boxer motorene har jo den styggeste lyden da, selv en 1syl motor har finere lyd petter solbergs Impreza har en bokser .. ja, jeg vet. besteforeldrene mine har er impreza, og den lyden er ikke no spess fin Lenke til kommentar
eab Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 er jo ikke sy maskin lyd i en Porsche 911 Carrera Ingen har påstått noe annet heller, men du må jo bare argumentere dersom du vil. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) audia rs6 , a6 el s6 VS BMW 850 , m3 , m5 hvem bedre motor ? samme? Endret 12. november 2003 av Thomas :-) Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det er umulig å sammenligne dette. Blir jo som å sammenligne en stasjonsvogn og en sedan. Eller pølse med brød ifohold til pølse med lompe. Hver sin smak egentlig. Rs6 har jo v6 med pustehjelp, det samme har mange s6. S6 fikk du jo også med 4.2l v8. BMW sine motorer har ikke pustehjelp, og er bygd opp via en helt annen filosofi. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 En god gammel Amerikansk V8, helst 426 HEMI. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 En god gammel Amerikansk V8, helst 426 HEMI. Grei nok den, men den er veldig tørst... Lenke til kommentar
M.H Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 En god gammel Amerikansk V8, helst 426 HEMI. Grei nok den, men den er veldig tørst... Bare en ting å gjøre med det. Gi den mer å drikke. : Om jeg hadde hatt en bil med en slik motor i, ville den lite sannsynlig vært i daglig bruk uansett. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Min klare favoritt er motorene som blir brukt i F1 i dag. 3 liters V10 som dreier godt over 18 000 rpm, og har frie eksosveier . Når jeg sto 3 meter fra en slik en som ruset opptil fullt turtal holdt jeg på å brekke meg , hadde vondt i hodet flere dager etterpå! Helt sinnsyk lyd. Det feteste er å høre motoren jobbe oppover langstrekkene, en helt sinnsyk lyd som ingenting slår, det er smart og ha med hørselvern, men jeg bruker aldri det av prinsipp! Når bilene bremser ned og girer blir det uber gromme drønn som høres en mil fra banen. Jeg husker hvordan Minardi sine motorer karakteriserte seg med kjempe drønn i det de girte ned og stikkflammene sto ut av pottene . Det er en opplevelse jeg unner alle. De som vil høre motorer burde dra på ett F1 løp! Det får hemien deres til å bli storm i vannglass . Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 du som har Kilder innen Toyota F1 vet vel når Gate versjonen av V10ern kommer? Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 nei gji meg en audi rekke 5 beste motoren du får når det gjelder trim\gate bare se på dalbach sin urqatro men skal du ha holdbarhet så er det honda civic motoren --------------------DEN TÅLER ALT (nesten)-------------------------- hadde en som skulle vrakes . først fikk den en kilo sukker i olja , kjørte den varm og parkerte neste dafg starta den fint og gjikk som ei klokke, så var det fin grus i oljen, hosta og harka litt men den fortsatte å gå hmm tengte jeg og helte slipe pasta neri toppen og da måtte den gji seg til slutt Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Men nå er det jo ikke urquattroen som er mest trimmet, det er golfen. Den benytter samme motoren, men rett skal være rett. Lenke til kommentar
Wolfi Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 C20LET er garantert en rå motor. Den finner du i calibra turbo. Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Ingenting som er som en RB26DETT fra skyline som er fullt HKS rigga . Det er motorn sin det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå