Hondaen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg vet at en E55 kan flise en A160 lettere ennd et den gjorde der ..og hva kjøss er det med deg din patetiske lille sopp .. Spørsmålet er vel heller, hva er det med deg som gjør at du begynner å slenge drit. Jeg ville bare vise folk en stilig videosnutt til folket her. Ikke diskutere filnavn og annet drit du klarer å spy opp. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nei,dette gidder jeg ikke.Folk (Kebab Gud!!) er jo mer opptatt av å slenge dritt til hverandre enn å diskutere.Nå forsvant jeg iaffal.Det blir jo ikke no fornuftig ut av det her uansett. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 du har glemt å poste bilde av vraket ditt her .. fort gjør det NÅ" Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 det er en Spesial byggd BMW V12 .. tror du meg ikke .. så sjekk Mclarens egene sider ..eller dra til england å ta en titt på motoren .. der ser du det klart og tydlig .. BMW .. BMW og Benz konkurerer ikke Det DER mener du vel ikke? SELVFØLGELIG konkurrerer de på det private markedet! Tror du virkelig at BMW 5-serien og Mercedes E-klasse ikke er konkurrenter? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Seriøst kebab.. Ta deg litt i sammen .. Sleng dritt en annen plass Jeg liker to motorer: 1. Faktisk en diesel motor. Diesel-purka til Volkswagen, den bruker veldig lite drivstoff, og har dreiemoment så det suser. Dessuten er den også veldig trimming-vennlig. 2. VTEC motorene til Honda, ingen har klart til dags dato å få ut mer hk pr liter enn Honda, den er også veldig driftssikker. Gleder meg til Honda leker seg med en 5 liters VTEC Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 det er en Spesial byggd BMW V12 .. tror du meg ikke .. så sjekk Mclarens egene sider ..eller dra til england å ta en titt på motoren .. der ser du det klart og tydlig .. BMW .. BMW og Benz konkurerer ikke Det DER mener du vel ikke? SELVFØLGELIG konkurrerer de på det private markedet! Tror du virkelig at BMW 5-serien og Mercedes E-klasse ikke er konkurrenter? vel jo på det området er de konkurenter .. men BMWs 3-serie har ingen sjangser mot Benz sin C-class .. mens 5-serien og E-class er temlig gode konkurenter .. samme med 7-serien og S-class .. men der forsvinner egentlig alt .. BMWs x5 er langt over hodet til Benz sin ML-class la oss gå mer inpå 3-serien mot C-class .. selvsagt kan man si de er konkurenter .. men konkurenter på hva? BMW tilbyr kjøreglede (i mindre og mindre grad) Benz tilbyr komfort (i større og større grad) la oss ta frem 2 man ville sagt var direkte konkurenter .. BMW 320i og Benz C200 kompressor (benz må ha kompressor på sine motorer for å få like mange hester som bmw .. fordi bmw bruker rekkeseksere .. benz har der bare en rekkefirer) i C200 komp så kjenner du ikke farta .. du kan ligge i 200 og det vil føles som 50 .. men i 320 som kan du ligge i 200 .. og det vil føles som nettop 200 (vil bare se jag har aldri passert 90km/t i noen av de .. men dere skjønner poenget) i en C200 så sitter du komforrtabelt og alt er ryddig og pent .. slik er det ikke i en 320 .. nei der er det knapper til å interesere envær kjører .. la oss ta hvordan det er å kjøre de .. i en 320 sitter du inneklamt .. klar til å fly av gåre .. slik er det ikke i en C200 .. der sitter du i god stolen klar for å cruise .. hvem er da best .. de kan ikke sammenliknes .. de er for forskjellige.. BMW er mer for den unge som vil føle farten .. benz er mer for den litt eldre som vil nyte turen og utsikter.. men ikke tro benzen er treig .. åå nei mens 320 har 226mk/t som toppfart har c200 234km/t som toppfart (som dere ser så er det ganske presise tall .. ego ingen elektronisk sperre :/ ) What the hell... la oss ta med bilde av fører miljøet! og her har vi BMW 320i la oss ikke glemme Benz c200 kompressor skal vi like godt slenge med en Lexus IS200 og hvorfor ikke en Audi A4 (nå må det også sies at jeg aldri har kjørt en Lexus Is200 .. men den skal vist være mer morsom enn en BMW320i .. og jeg har kjørt en Audi A4.. men ville ikke ta den med her egentlig fordi den jeg kjørte var en stasjonsvogn.. jeg liker ikke stasjonsvogner .. derfor ville jeg sikkert slaktet den (den føles som en vond 320 .. ikke kødd heller)) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 S2000 har har bedre hk/vekt ratio og 1/4 mile tider enn civic typeR (orginale). Vekt/hk ratio har ikke alt og si da! Civic Type R er bygget som en sportsbi helt ifra bunnen av. Dessuten, når dere prater om hester, vekt og krefter, så ikke glem at utveksling har mye å si da!! Og det er mange andre ting som har betydning for kvartmil's resultater Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 BMW er smooothe biler, bare synd de har noen kvalitetsproblemer. 320d stasjonsvogn har jeg kjørt endel, artig med bunntrag, og greit drag elelrs, men det er ikkeno turtallsvilje 320i cab begynenr å ligne, sparker pent og sitter klistret 323ci (coupe) Den har 2,5 liter rekke 6, jeg kjørte med litt ekstra breie dekk, det er morro det, fort fort på småbveir Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Bose: so fucking what! .. motoren i S2000 har mange hester .. men prøv å dra en kampingvogn etter den .. så skal du se hvor slap den egentlig er 208Nm på 240 hester er patetisk ... en BMW 320i har 210 NM på 170 hester ... 2Nm meir og 70 hk mindre gjer 320 til ein arbeidshest? Det tenkes at S2000 motoren er tilpassa den type bil. At den ikkje passar til å dra campingvogn gjer den vel ikkje til ein dårleg motor? Skal ein dra tungt kjøper ein traktor eller lastebil. Skal ein ha det moro kjøper ein litt mindre bil som er turtalsvillig. Nm har faktisk ikke alt å si selv om du drar tungt, fikk jeg selv erfare i sommer.. var på camping tur gjennom: danmark, tyskland, østerrike og ca halvveis ned i italia.. vi har en detleffs beduin 590 og drar med en 1997 bmw 520i 150hk 210Nm, de andre vi kjørte med har merce e220disel, ene har 127hk andre 143hk begge har 330Nm, forskjellige årsmodeller/turbo osv.. de har hendholdsvis kanus 580 og detleffs 540.. vårs vogn er tyngst og vi har 120Nm mindre enn de, men vi har 23/7 hk mer.. hvem tror du dro best opp brennerpasset og alle de andre jævelbakkene der? skulle tro det var mercene, men neida de kom diltende etter... disel er ikke så bra som alle skal ha det til! Det så vi også når vi "råkjørte" litt i storbyene uten campingvogn.. de trødde flatt mens vi holdt oss godt unna turtallsperra, men allikevel tok vi forbi dem.. så ikke snakk med mindre du har erfaring! Lenke til kommentar
pekle Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 .. så ikke snakk med mindre du har erfaring! Eg legg meg sjølvsagt flat for genuin livsvisdom. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er fan av Ford sine 4.6 og 5.0L V8'ere jeg da. Tåler mye juling og er lette å skru på, samt lette å finne optionparts til. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Mitsubishi 4G63T... You know, som i Lancer Evolution serien... Enkelt å få 350hk ut av den lille 2.0L motoren... og i en lett bil så er det mer enn nok... :bgrin: Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hva med audi's femmere? Et turbinaktig drag, skikkelig gromlyd... mmm Edit: ser nå at flere har nevnt de her... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg liker nå BMW, jeg. Selv har jeg en bruktimportert E30. Eneste minuset med bilen er at den forrige eieren (en gammel mann) kjørte svært lite. Resultat: jeg poppet begge clutchsylinderene i løpet av et par uker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Rekke 6`erne til BMW og de gamle amrikanske V8`erne Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Liker mange typer motorer. Kan nevne noen: BMW's rekke 6'er er en klassiker. BMW S14 (E30 M3) S38 (M5) og S50 (E36 M3) er jo også snacks. Så har du Nissan's motorer i Skyline GT-R og 200SX S14/S15. Og sist men ikke minst, Subarus turbo boxer. *grin* Men må neste berømme Mazda for å tviholde på wankel motoren i RX 8. Lenke til kommentar
Dodgy Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg må si at scooter'n som står i garasjen....lager den styggeste lyden, og er dårligst. Men over til det andre som står i garasjen. En ekte arbeidshest: Cummins 5.9l 24v rekkesekser til Dodge. På den kan man sette på campingvogn og man merker ikke forskjell. Den trekker noe sykt. Naturlig nok ikke den raskeste motoren, men når den trekker bilens vekt (3500kg) pluss en campingvogn på 1500 i tung oppoverbakke i fart på 90 og turtall på rundt 1000. det er jo bare rått. Motorer som jeg også er facinert av er V-tech motorene til Honda. De trekker sinnsykt mye hester ut av 2 litere eller mindre. Hva som er min favoritt? Vanskjelig å si, men de to jeg nevnte er høyt på listen. Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Min favoritt blant de "vanlige" motorene er Hondas VTEC Et eksempel på hvor du finner en vanlig 2.0-liters VTEC-motor er på nye Honda CR-V Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Bare en ting Kebab.... "benz må ha kompressor på sine motorer for å få like mange hester som bmw .. fordi bmw bruker rekkeseksere .. benz har der bare en rekkefirer" Hvor i all verden får du dette fra? Du var ikke med i den gjengen på irc som mente at en motor var bedre dess flere sylindre den hadde? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Bare en ting Kebab.... "benz må ha kompressor på sine motorer for å få like mange hester som bmw .. fordi bmw bruker rekkeseksere .. benz har der bare en rekkefirer" Hvor i all verden får du dette fra? Du var ikke med i den gjengen på irc som mente at en motor var bedre dess flere sylindre den hadde? du skjønte ikke hva jeg mente ser jeg .. ser at jeg formulerte meg litt feil der .. beklager den PS: ikke kom her å si en Rekkefirer er bedre enn en V8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå