bjaa Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 300hk er vildig lite for et 5L slagvolum.De kunne henta MYE mer. Det er greit at det er en crusier og ikke en sportsbil,men har lest MANGE artikler om folk som har sammenligne V12`rn med den nye V8`rn til bmw, og alle er enige om at 8`rn er best. 300 hester på 5 liter, det er ikke lite heller da, ta å f.eks sammenlign med en helt ny Mercedes CL500. Den har 5 liters slagvolum, og 306 hester ca, altså helt normalt på den type biler. Og husk en ting til, BMW V12'ern er 10 år eldre en Mercedesen....tenk på det du! Og angående at de nye v-åtterene til BMW, de er nok bedre og sprekere og mer bensin gjerrige enn den gamle V-12'ern, men er det rarti? 10 års forskjell, MINST! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sitter her og leser og små flirer litt ang Disse Turtals vilige Japsene og tenker på 2Fast2Furious med 3-5 tanker med lystgass datastyrt tenings anlegg og insprut greier. Flatt jern pedalen i gulvet med NOS systemet som dusjer gass inn i sylindra o gså et nærbilde av Spedometeret 180Km/t Laguna 97Mod med 1,8L, 4 voksne 1 barn på ferie i danmark full bagasje 180Km/t Nei hadde heller satt penger på en Motor med wridmoment før turtall. Hmm en "liten" maybach hadde vært fint å ha men den hører du ikke da Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 win_xp: Den gamle Maybach`n hørte man. Den som f.eks. satt i Tiger`n :o Lenke til kommentar
Bose Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Audi rekke 5`r. Sannsynligvis en av de beste motorene som er laget. Fin å trimme, og veldig slitesterk. For ikke å snakke om lyden når man drar på! Hvis man har hørt en Audi UR-Quattro som har dratt på, så glemmer man aldri lyden... Den er rå. Samma motoren som sitter i Golf RSi som nå er trimmet til over 1000hk,men motoren sa takk for seg på Gatebil treffet som var da Lenke til kommentar
Bose Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 300hk er vildig lite for et 5L slagvolum.De kunne henta MYE mer. Det er greit at det er en crusier og ikke en sportsbil,men har lest MANGE artikler om folk som har sammenligne V12`rn med den nye V8`rn til bmw, og alle er enige om at 8`rn er best. 300 hester på 5 liter, det er ikke lite heller da, ta å f.eks sammenlign med en helt ny Mercedes CL500. Den har 5 liters slagvolum, og 306 hester ca, altså helt normalt på den type biler. Og husk en ting til, BMW V12'ern er 10 år eldre en Mercedesen....tenk på det du! Og angående at de nye v-åtterene til BMW, de er nok bedre og sprekere og mer bensin gjerrige enn den gamle V-12'ern, men er det rarti? 10 års forskjell, MINST! SÅ mye har ikke skjedd i løpet av de 10 årene. Det er vel heller det at tyskerne ikke er så veldig frampå når det gjelder motor-teknologi!! Japsene leder femdeles!!!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 LEDER HVA!! .. må bare baklage her men .. er det ikke bare 2 Japanske bil produsenter som har V8 ? (Nissan og Toyota.. Nissan sin er en amerikansk produsert motor) hva leder de? er bare 300 hester på de også ... tyskerene har godt over 650 hester ut av sine .. (ekstreme tilfeller) kan du fortelle meg hvorfor Japanerene er best på motorer? (PS: må inrømme at Toyota er best på Disel .. sjekk "D-4D D-CAT" da! Holy shitt!.. ikke mye kraft med sjekk forurensinga da!) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Toyotas D-4D, den som sitter i bla hiace, er ikkeno å rope hurra over. Slapp som bare det. Den drar jevnt over like bra/dårlig. Med en tom hiace idag opp lierbakkene på e-18 så klarte den litt over 120 (hadde 140 før bakken) Men går i stykker gjør den aldri, kjører den innpå rødsonen når den er kald i 5min sammenhengende, ofte, men skjer det no, nei! Kjedelig....... EDIT: Hiace i seg selv er umulig å ødelegge, hoppe på humper med full bil, det smeller av vaskemnaskiner og kjøleskap, men skjer det no, neida. Eneste er tredje gir som snart ikke vil mer pga mye giring uten clutch... Lenke til kommentar
Bose Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 LEDER HVA!! ..må bare baklage her men .. er det ikke bare 2 Japanske bil produsenter som har V8 ? (Nissan og Toyota.. Nissan sin er en amerikansk produsert motor) hva leder de? er bare 300 hester på de også ... tyskerene har godt over 650 hester ut av sine .. (ekstreme tilfeller) kan du fortelle meg hvorfor Japanerene er best på motorer? (PS: må inrømme at Toyota er best på Disel .. sjekk "D-4D D-CAT" da! Holy shitt!.. ikke mye kraft med sjekk forurensinga da!) Må bare nevne Honda sitt VTEC system som de kom med på begynelsen av 90 tallet!!!I de siste åra har det vært tilgjenlig i tyske biler. Ingen har klart å slå Honda sin s2000 motor med 120hk per liter og det er uten kompressor/turbo!!Til og med Ferrari har ikke passert det engang. Og Toyota sin 4AGE motor som kom på 80 tallet brukes fremdeles i formel3 bilene dems, tror det fremedeles er den råeste 1,6L som er å få kjøpt for penger. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Toyotas D-4D, den som sitter i bla hiace. nå snakker jeg jo da om den nye i Avensis .. første som holder EU4 kravene for Disel (Opel påstår de har .. men de har ikke kommet med bevis enda) Bose: so fucking what! .. motoren i S2000 har mange hester .. men prøv å dra en kampingvogn etter den .. så skal du se hvor slap den egentlig er 208Nm på 240 hester er patetisk ... en BMW 320i har 210 NM på 170 hester ... da blir s2000 patetisk .. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Bose: so fucking what! .. motoren i S2000 har mange hester .. men prøv å dra en kampingvogn etter den .. så skal du se hvor slap den egentlig er 208Nm på 240 hester er patetisk ... en BMW 320i har 210 NM på 170 hester ... 2Nm meir og 70 hk mindre gjer 320 til ein arbeidshest? Det tenkes at S2000 motoren er tilpassa den type bil. At den ikkje passar til å dra campingvogn gjer den vel ikkje til ein dårleg motor? Skal ein dra tungt kjøper ein traktor eller lastebil. Skal ein ha det moro kjøper ein litt mindre bil som er turtalsvillig. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 enig med deg der.320 er sikkert bedre til å dra en henger.Men skal man ha en bil til å dra en henger med så kjøper man en Van/Stasjonsvong med tdi-motor.Men en s2000 drar jo fett fra en 320 da. Lenke til kommentar
Vaaken Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sitter her paa New Zealand. Utveksling. Her koster en Subaru Impreza '03 ca. 30 000$. Det vil si ca 130 000 kroner. Da kan du tenke deg hvor mange du ser kjörende rundt. Ikke bare Imprezaer da, men andre ogsaa. Etter at du har hört en topptrimmet Nissan Skyline blir du aldri den samme igjen.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 enig med deg der.320 er sikkert bedre til å dra en henger.Men skal man ha en bil til å dra en henger med så kjøper man en Van/Stasjonsvong med tdi-motor.Men en s2000 drar jo fett fra en 320 da. S2000 er ikke så fantastisk som folk skal ha det til. Ok, rå lyd, hissig, mye turtall osv, men den blir jo slått av sin "Lille bror" Honda Civic Type R med 200 hester ( liter ), pratet med en som har en slik, og han og en venn kappet (kameraten kjører S2000) og det var veldig likt! Men Honda er flinke, som klare å lage en liten motor med så høy effekt uten turbo, det skal de ha Lenke til kommentar
Bose Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det har mye med å gjøre at en S2000 veier ca 400kg mer enn en Civic Type-R.Vekt har MYE å si med sånne motorer. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 v8, lyden og sikkerheten i den, ellers så kribler det når jeg hører no amg tusle borover veien på litt turtall og, gsxr1000 på e18 , nytelse. eller sitte se på formel1 løp på tv. v10 på 19.000 rpm er til og få tårer av. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det har mye med å gjøre at en S2000 veier ca 400kg mer enn en Civic Type-R.Vekt har MYE å si med sånne motorer. en Honda Civic Type R veier 1.204 kg en Honda S 2000 veier 1.260 kg (det er egenvekta.. Total vekta er henholdsvis 1550 og 1535.) hvor får du infoen din fra? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 http://home.no.net/~jmilde/McLaren F1 vs Mercedes A160 & E55 AMG.mpeg kopier alt ovenfor og lim inn link. Synd det er dårlig kvalitet på den der :-| Kan få civicer som kjører fra det meste av sportsbiler ( turbo konverterte+++ ) så skal ikke være noe problem å kjøre fra en S2000. S2000 har har bedre hk/vekt ratio og 1/4 mile tider enn civic typeR (orginale). Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 du burde fikse litt her nå Først gjør den klikkbar .. det er simpel og navnet er litt feil .. det er ikke en Mclaren F1 .. det er en Mercedes Mclaren F1 bil .. ikke en Mclaren F1 .. stor forskjeld.. og hvis det virkelig var en E55 AMG .. så dyttet ikke sjoføren den til sitt max før siste innspurten .. det var dårlig .. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 1. Gadd ikke gjøre den klikkbar, hvorfor bruke tid på slike som deg. 2. Navnet driter jeg i, fant den på DC. 3. Hvorfor skal MB lyge om hvilke biler de kjører i sin egen reklame. 4. Tviler sterkt på du har peiling på kjøreegenskapene til E55 AMG annet enn omtale i donald duck ( Autofil ). Så hva sjåføren gjør i innspurten vet du fint lite om. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg vet at en E55 kan flise en A160 lettere ennd et den gjorde der .. og hva ****** er det med deg din patetiske lille sopp .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå