Gå til innhold

Ny Gaming PC med 3 skjermer

Anbefalte innlegg

Hei.

Vurderer å kjøpe PC med 3 skjermer, muligens en liten skjerm nr 4 til å ha voice chat på mens jeg spiller.

Bruksområde: nedlastning, se film og serier, enkel tekstbehandling og rgneark og spilling

AMD eller Intel : vet ikke

nVidia eller Radeon : vet ikke

Crosswire eller enkelt skjermkort : vet ikke

Aldri vært bori PC med 3 skjermer så jeg er helt blank her, budsjett ca 20.000 +/- 5000.

Lurte på denne :

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10719

Med 3 slke skjermer:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=768177

Ettersom jeg er helt blank mottas alle råd og forslag med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selfølgelig er det kraft i en maskin til 20K, det sier seg selv.

TS: Har du vurdert og bygge selv? Det er gøyt, lærerikt, og du får en maksin som er konfigurert og lagd for dine behov.

post-261518-0-67149300-1357994329_thumb.png

Kjøper du noe sånt som dette, får du en mye kraftigere prossesor og tre 7970 ghz istedenfor to.

Lenke til kommentar

Ja jeg har vurdert å bygge selv, gjort det mange ganger, men det er 4 år siden forrige gang jeg kjøpte ny pc, det var en ferdigbygget hjemme pc med skattefradrag, før den har alt blitt bygget selv.

Men siden forrige gang jeg holdt på med slikt har absolutt alt forandret seg, hadde feks aldri hørt om display port og mini displayport før jeg begynte å se på pcer nå.

Simio sitt forslag koster 18431 + 3 skjermer

Oddsmurf sitt forslag koster 24059 + 3 skjermer og bygger selv, men mye bedre PC.

På den pcen jeg har sett på med de skjermene jeg har sett på må jeg koble til med dvi tilkobling, har det noe for seg å gå over til hdmi eller displayport ?

Med to eller tre skjermkort, må de kobles sammen med kabel seg imellom eller bare plugges de i hovedkortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...