Lampen Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hei! Jævlig dumt spørsmål for å si det rett ut. Men tenkte jeg skulle massere kjerringa, så da lurte jeg på om man kunne varme håndklær i ovnen på x antall grader. Noen som tror dette går? Eller har tips. Trolling er lov forresten(hvis den er morsom) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Funker fjell. Har både varmet håndkler og tørket undertøy på denne måten. Sørg bare for at det ikke er for varmt. Svei hull i en bokser en gang. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Hvor mange grader ca? Bør det ligge på plate eller rist? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg har ikke erfaring med dette, men jeg tenker at hvis du setter på varmluft, over og under, så blir det nok best fordelt hvis du bruker rist, siden lufta kommer til også under. Når det gjelder temperatur, så ville jeg nøyd meg med å prøve med 50-60 grader i første omgang, og se hvordan det går. Du kan jo prøve selve oppvarminga ei stund før massasjen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Har tørket mange boksere og sokker i mikroen, så hvorfor skulle ikke dette funke? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg ville lagt det på et bakepapir slik at rester fra tidligere matlaging ikke lager flekker på hvite håndklær etc. Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 1. Fukt en liten handuk 2. Legg den i en tykk gjennomsiktig plaspose 3. Putt i mikroen 30sek (prøv deg frem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå