comadore Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Sluttet i sommer å game wow, grunnet dårlig pc!! Har nå en ny pc underveis, og vurderer å begynne nå igjen! Satt med blant annet 85-87 paladin, 85-87shaman, 85-87lock,85-87 priest og 85 mage+++ lvling er uansett ikke noe problem hehe! Men! Hvordan er f.eks paladin i pvp/pve nå? priest?shaman?lock? Det er vel helst paladin,shaman,priest,lock jeg vil spille da det er de jeg har mest erfaring med. Hvordan stiller disse classene nå i lvl 90 og 5.1/5.2? Både i pvp/pve? Noen andre tips når det gjelder oppstart av kontoen? Er forresten en casual player, så kunnskapen er forholdsvis dårlig hehe! Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Hei! Har aldri hatt et opphold med min konto så har ikke førstehåndskunnskap i å vekke kontoen til live igjen, men du KAN fortsette med din eksisterende konto (det er ingen grunn til å starte fra begynnelsen igjen). Logg inn på kontoen din (battle.net) og vekk den til live igjen - skulle ikke være noe verre enn det, men før du gjør dette så sjekk ut det under. NB! Hvis du kjenner noen som spiller så kan du få en av dem til å sende deg en "scroll of resurrection". Da vil den som sender deg denne få en mount samt at du vil etter det jeg husker få "gratis" level helt opp til level 80 for en av dine karakterer (mulig jeg husker feil her, men dette kan du sjekke ut på Blizzard sine sider). Dette med de ulike klassene er veldig individuelt, men vet at de du nevner gjør det bra i pve i alle fall. Warlock har vært sterk siden pandaria kom, men jeg har ingen erfaring selv med klassen. Priest og mage er vel like sterke i pve relativt til andre klasser som de var før pandaria. Samme med pally og shaman synes jeg. Jeg kan bare uttale meg om dps siden av disse klassene siden jeg kun spiller det - dvs Frost mage, Shadow priest, Retribution paladin or Enhancement shaman. Lykke til! Endret 15. januar 2013 av Heseblesen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 jeg har Scrolls hvist du trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå