Tjommie Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Hei, bygger en pc for min bror (skal brukes til jobb, trenger ikke noe skikkelig skjermkort). Jeg har ett merkelig problem. Når jeg setter i skjermkortet og starter opp kommer det ingenting opp på skjermen, mens når jeg tar det ut får jeg bilde. DVI-kabelen er koblet til HK i begge situsjoner. Har også prøvd i skjermkortet, får fortsatt ikke bilde. Specs: MSI Z77MA-G45 Intel i7 3770K Asus Silent GT 610 Corsair XMS3 1600mhz 16 gb Corsair CX 420M En SSD(120gb) og HDD Trodde først det var PSU'en, men det kunne ikke vært problemet da denne pcen trekker svært lite strøm. La merke til at HK har PCI E x16 Gen 3 mens skjermkortet har bare PCI E Gen 2, søkte dette opp, men de fleste sa at dette ikke skulle være ett problem. Noen idéer? Takker for alle svar. Endret 11. januar 2013 av Tjommie Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 slikt var det med meg og, kjøpte ny skjerm men brukte gammel dvi-kabel, da kom det ikke opp noe på skjermen, men så prøvde jeg en ny dvi-kabel, som var med skjermen og da kom bildet opp. jeg sier det ikke er samme problem men en mulighet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå