Sertito Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg plugger i laderen og laptopen begynner å lade. Men etter en stund så stopper den og avknapplyset blinker. Når det først har skjedd så må jeg la maskinen hvile før jeg starter på nytt. Fra start til stopp tar det fra 30 min til en time. Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Det kan være batteriet som har tatt kvelden. For å utelukke dette, kan du ta ut batteriet og kjøre kun på strøm. Går dette bra er det helt sikkert batteriet. Hvis ikke kan det være ladekretsen på hovedkortet som er røket. Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Har prøvd å ta ut batteriet, den fungerer en liten stund så blir det natta. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Høres ut som at strømadapteren har tatt kvelden. Kan være en termisk sikring som slår når det blir varmt nok. Har du prøvd med en annen lader? Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Høres ut som at strømadapteren har tatt kvelden. Kan være en termisk sikring som slår når det blir varmt nok. Har du prøvd med en annen lader? Nei har ikke prøvd med annen lader, men kan teste det og gi tilbake melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå