5ondre Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hei! I sommer var jeg så uheldig og veltet min Yamaha yzf r-125 2012 mod. I dag når jeg ikke hadde noe å gjøre fant jeg fram en tusj, og tenkte den kunne gjøre susen, siden lakken på sykkelen min er matt svart. Når jeg tok tusj på ripene og "gnikka" det av igjen så jeg at ripene var så godt som borte. Tenkte bare jeg skulle dele idèen min til alle andre. Så hvis dere har en Yamaha YZF R-125 2012 mod, matt svart, med riper, er det bare å finne fram tusjen! Etter at jeg "tusja" den! Før jeg "tusja" den! Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Ville aldri ha tusjet min, men så har ikke min riper heller 2008 mod Lenke til kommentar
5ondre Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Haha! Min er 2012 mod Det ble jo bra, så angrer ikke Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hvor er du fra? Sykkelen og skadene stemmer overens med en jeg så på skolen i fjor. Ny sykkel, og plutselig en dag så jeg den hadde vært i bakken Lenke til kommentar
5ondre Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Haha er fra Ørje, men sykkelen har vært mest i Halden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå