wasjera Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hei Jeg er muligens noldus til å søke, men jeg finner ikke driver til skriveren min på nettet. Jeg har en canon pixma ip4500 til windows 8, 64 bits Når jeg ser etter i oversikten på pc'n så står den listet opp der, men det står at den er utilgjengelig - og jeg går da ut i fra at det er fordi jeg mangler driver.. Jeg gikk over fra Win7 til Win8 - og det var da jeg ikke fikk installert printeren. Noen her som er bedre enn meg på å finne riktig driver, eller finnes det ikke driver til windows 8? Hvis det ikke finnes driver til windows 8, er det noe annet jeg kan gjøre for å få brukt printeren min? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Her kan du laste ned driver etc., du finner dette også på Canon sine Norske sider men jeg har ofte problemer med og åpne de sidene så derfor bruker jeg den Australske siden. Lenke til kommentar
wasjera Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Tuuuuusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå