Gå til innhold

TV vil ikke skru seg på

Anbefalte innlegg

Har en LG-TV som siste halvåret har bynnt å kødde litt. TV`en er ca 4 år gammel.

Problemet har vert:

Når jeg skrur av Tv´en, hender det(Ikke ofte, men det hender) at den skrur seg på igjen. Dette kan skje opp til 10-15 ganger før den faktisk slår seg av.

Problemet nå:

Ikke uten att TV´en sikkert har det gamle problemet, sliter med å skru seg på. Det ser ut som den sliter med å slå seg på, fordi lyset som viser om den er av eller på, blinker. Det tok cirka 5-7 minutter før den faktisk slo seg på.

Noen som har opplevd det samme? Evnt vet hva jeg kan gjør?

Garantisak på TV er vel bare 2 år? Om jeg ikke husker feil.

Tar i mot ALLE svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elkjøp lagrer ikke alle produkter på navn, men TVer lagres på navn.

Jeg ville ringt Elkjøp sin kundesupport på tlf 815 32 000 for å få tak i kvitteringen, be om å få den tilsendt på mail. Forklar dem også situasjonen, og spør hva du gjør videre.

På TVer fra 37" og opp får du normalt dekket hjemmeservice (les: avhenting) på garantien, men siden dette ikke nødvendigvis er en garantisak er det greit å avtale dette med Elkjøp på forhånd.

Om de gir deg klarsignal ringer du Infocare på tlf 22 88 23 58.

edit: Merk også at du har krav på låne-TV i perioden der denne er til reparasjon dersom dette tar lenger enn 7 dager (noe det etter alt formål vil). Om du har behov for låne-TV kan du vel så gjerne kontakte butikken direkte, da du neppe får låne-TV tilkjørt av verkstedet sin budbil.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem med en PC en gang. Tok flere minutter før den slo seg på.

Problemet var ikke hele tiden, men ble verre med tiden.

Den gang viste det seg at det var strømforsyning som var ødelagt.

Høres ut som du har samme problem. Et verksted burde ikke ha så store problem med å fikse dette (bytte strømforsyning).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...