Out Skrevet 11. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 Vurderer og skaffe meg enn Fjellreven i forhold til Canada Goose pga pris. Er på jakt etter en ekte, og ble ganske fasinert av denne: http://www.fjellrevenshop.no/fjallraven-singi-jacket-p-3763.aspx Noen erfaringer med jakken, og ikke minst pris? Og ikke le hvis det er unormal pris, er helt ny på merket. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 Fjellreven er et bra merke. Prisen er helt ok. Lenke til kommentar
Out Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 Takk for respons, åssen er kvaliteten på pelsen? Lenke til kommentar
K R U E G E R Skrevet 11. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Ville helt klart anbefalt goose eller woolrich hvis det ikke var et pengespørsmål. Man kan si mye om CG, at det er fjortis, "ut" osv, men varm er den hvertfall, og kvaliteten er god. Ang fjellreven så har jeg hørt mye bra om Yupik Parka og Barents Parka, men har ikke fjellreven selv. Hvis du er åpen for flere merker så kan jo Svea være et alternativ. ligger ca mellom fjellreven og CG i pris mener jeg å huske. Endret 11. januar 2013 av K R U E G E R Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 Det er jo ikke ekte pels, men den er sikkert god og varm allikevel. De jakkene er vel så vidt jeg kjent for å være gode og varme. Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 11. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 Det stemmer og jeg kan bekrefte. Knallbra merke 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå