NeEeO Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hei, Idag skulle jeg hente pakke fra postkontoret. Jeg er under 2 år under 18, men tror ikke dette vil ha noe med saken å gjøre. Vel, jeg skulle jo hente en pakke fra postkontoret. På pakken sto det mitt fornavn + faren mins fornavn. Jeg viste bankkortet mitt, og der var det skrevet mitt fornavn og etternavn. Vel personen bak skranken sa at jeg matte hente pakken sammen med faren min siden fornavnet hans var skrevet som mitt etternavn. Men han var litt "snill" da,og skrev under slik at bare faren min trengte å hente pakken. Det var altså en rekommandert pakke. Hahaha, dette var jo Ganske strengt :O Jeg er bare nysgjerrig på om personen kanskje er litt for "streng" eller at dette bare var en "vanlig" rutine. Hvordan er det med dere når dere henter en pakke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Det er rekomandert sending. Akkurat det ER veldig strengt. Og det bør det være. Det er ment som en måte å være sikker på at den blir utlevert til riktig person. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg husker da jeg skulle hente spillerkortet mitt fra Norsk Tipping, det ble sendt rekommandert. Først måtte jeg legitimere meg, så måtte jeg skrive under på at jeg hadde motatt pakken, så måtte han på Posten sende/faxe noe til Norsk Tipping om at jeg hadde fått pakka, så måtte jeg skrive under på enda et brev han fikk tilbake fra Norsk Tipping Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg husker da jeg skulle hente spillerkortet mitt fra Norsk Tipping, det ble sendt rekommandert. Først måtte jeg legitimere meg, så måtte jeg skrive under på at jeg hadde motatt pakken, så måtte han på Posten sende/faxe noe til Norsk Tipping om at jeg hadde fått pakka, så måtte jeg skrive under på enda et brev han fikk tilbake fra Norsk Tipping Haha Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Når jeg henter pakke trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå