RBW Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Vi har sett på den PCIe-baserte Vector. Her er OCZ' nye råtass-SSD Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Synes de kunne hatt små kjøleribber på brikkene. Det blir litt som spoileren på en personbil, egentlig bare i veien og fullstendig unødvendig. Men det ser tøft ut på en rånete måte. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg RRhoads Skrevet 11. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 11. januar 2013 Blir vel mer som å ha spoiler inne i motorrommet. Det er ingen som ser den, tar plass og er totalt unødvendig. 10 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Chrome luftfilter under panseret er vel innafor? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Skuffende at det ikkje er pci-e 3.0 x8 basert 2 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Bare et spørsmål fra en som datt av lasset flere år siden... Når man 1000 MB/s over PCIe? Er det slutt på kontrollbits? ...og jeg skulle gjerne hatt spoiler på volvo stasjonsvognen min jeg Som endrer luftstrømmer slik at vann ikke legger seg på bakruta i fart. På min gamle bil trengte jeg aldri å ha på viskeren på bakruta når det regnet. På bilen jeg har nå legger det seg fullt av små dråper. Ikke krise akkurat, men spoiler kan ha nytteverdi på en bil, annet enn marktrykk Lenke til kommentar
Ahjohnsen Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Skuffende at det ikkje er pci-e 3.0 x8 basert Hvorfor det? 4X PCI-E 2.1 støtter opptill 2GB/s Hva skal man med 8x PCi-E 3.0 som støtter opptill 8GB/s når produktet har en øvrig grense på rundt 1GB...? 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Fordi pci-e 3.0 gir lavere latency, noe som vi vil ha for ssder. Dette kan jeg f.eks se av min LSI 9207 pci-e 3.0 x8 kontroller. Hadde denne vektoren vært 8x PCi-E 3.0 ville nok den ha vært enda raskere (lavere latency) og hatt høyere båndbredde. Altså 2GB/s+. Men dette har sikkert med pris å gjøre. OCZ er jo ikkje kjente for å smøre på med kvalitet i sine produkter Kan altså ikkje se for meg at denne vectoren yter bedre enn LSI 9207 med noen ssder på av grommeste merke. (Les samsung 840 pro) Med untak på skriving. Blir uansett spennende om dette blir et dugende produkt. Revo familien er jo ikkje fryktelig bra akkurat med hensyn på kompatibilitet og stabilitet. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 9600,- for en TB e'kke akkurat billig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Man kjøper ikke et slikt produkt fordi man vil snu på hvert øre. Dette er et entusiastprodukt og entusiaster betaler godt. Lenke til kommentar
johome Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Her er noen screenshot av ytelsen : CDM + Atto + IOPS Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Her er noen screenshot av ytelsen : CDM + Atto + IOPS Takk for bildet! Akkurat som jeg ante meg. Bedre å ha 2 stk Samsung 840pro i raid-0 enten på OCH eller f.eks på LSI 9207. Som bonus da så slipper man OCZ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå