sommerfugleffekten Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Kjøpte mitt andre sett med skullcandy øreklokker i sommer på taxfreen mellom larvik og hirtshals. Disse ble nå i jula defekte på samme måte som de første, og etter et kjapt søk finner jeg at de har en garanti på den type defekthet. (dårlig og manglende lyd i ene øret, og deretter i andre). De har skjema til å fylle inn om man bor i USA eller Canada, og siden jeg ikke gjør noen av delene, så lurer jeg på hvor jeg skal henvende meg. Til norsk distrubitør? Er veldig fornøyd med merket, og liker spesielt godt at jeg kan høre så høy og bråkete musikk jeg vil, uten at det støyer for andre. Men, om det viser seg at jeg må kjøpe nye etter så kort tid hver gang, så bytter jeg merke, med mindre det er en god garanti og retur ordning også her i norge. Kjempe fint om noen kan hjelpe meg med neste skritt. Hvem snakker jeg med? Color Line? Jeg har selvfølgelig ikke kvitto... Men, kan hoste opp kontoutskrift. Endret 11. januar 2013 av sommerfugleffekten Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Prøv å ta kontakt med Color Line først, enten kan de hjelpe deg med et nytt headsett, eller ihvertfall fortelle hvem de kjøper det inn fra. Skulle det være fra utlandet må du gjøre litt research og finne ut av hvem som er norsk distributør, eller finne en butikk som selger skullcandy og spørre om de kan hjelpe deg med en reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå