Lifeform Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hei, Møkkalei den dårlige bildekvaliteten på iPhone 5 nå, og ser at jeg egentlig bare bruker e-post, Internett, Dropbox og veldig mye fotografering og video. Lurer da på om dere har noen veldig gode Android-telefoner å anbefale...? Gjerne en av de absolutte toppmodellene. Viktig med god brukervennlighet, og nevnte foto- og videokvalitet. Blir veldig støyete og dårlige bilder med iPhone 5. Egentlig både i dagslys og innendørs på kveldstid. Lenke til kommentar
thfi Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Kan ikke forstå at bildekvaliteten er dårlig. Eg kjempefornøyd med min iPhone 5. Men uansett kan jeg trygt anbefale Samsung Galaxy SIII God brukervennlighet, og kanon kamera. Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Sony Xperia Z? Sony er jo kjent for kamrakvalitet. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Hva er den ABSOLUTT beste tlfen da? Allrounderen ? Ser Sony vibrerer med fjærene sine, men er de også veldig gode på brukervennlighet ++ ? Kjører alle programvare direkte fra Google? Ikke egentilpasset ? Lenke til kommentar
Mats Andersen Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Xperia Z. Den var jo vanntett også. Jeg har testet xperia active i sjøen og det funks fett. Vurderer den selv. 13 mp både over og under vann høres bra ut Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Nice... Skal se på den. Blir vel en slik eller en Samsung.. Hva er absolutt beste topptlfen til Samsung for tiden da...? Var en som nevnte HTC One X + også Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Samsung Galaxy Note 2 er vel toppmodellen. S3 også, bare mindre skjerm og uten penn. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Nexus 4 er en god å stabil allrounder (clean android og alltid først med oppdateringer) Kameraet er mitt på treet i forhold til andre, men jeg er veldig fornøyd med kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå