Kallemoen Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hei, Jeg er en app utvikler som driver å utvikler en app som gjør mobilen til en portabel skanner. Slik som Turboscan eller Genius scan. Med appen kan du i utgangspunktet ta et dokument, bilde eller en tavle, og gjøre det om til et PDF dokument, eller JPG/PNG av overaskende god kvalitet. Så gir det deg muligheten for å dele det gjennom e-mail, dropbox, evernote og lignende. Appen heter PowerScan, og første versjon kommer ut i slutten av februar Jeg prøver å finne ut hvem som faktisk bruker disse appene? Og hva som er viktig for de som bruker dem? Hvis du bruker en slik app fra før av, hva bruker du den til? Og hvilken situasjoner bruker du den i? Jobb, skole!? Ps: Hvis du ikke bruker en slik app fra før av, fortell meg hva du ville brukt den til! Takk på forhånd Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg har brukt en sånn app til skolearbeid. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Skolearbeid hadde det vært genialt for. Kontorrotter generelt vil jeg og tenke meg hadde hatt bruk for det Lenke til kommentar
osmano Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg bruker veldig ofte scanner hjemme for å lage dokumenter/noter + div i .pdf-format. Jeg har sett apper som gjør det også via mobilkameraet men bakdelen med det er at filene blir veldig store. Det hadde vært fint å kunne begrense størrelsen så filene hadde blitt mere håndterlig. En mulighet for å scanne flere dokumneter til en fil hadde også vært nyttig for meg. Lykke til:-) Lenke til kommentar
Kallemoen Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Høres kjempebra ut folkens Osmano: Alle de funksjonene kommer i appen Kan jeg spørre hvor gammel dere er? Prøver å finne ut hvem målgruppen er Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 27 år. Vil tenke meg målgruppe er stort sett fra 20-30 år for studenter flest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå