MisterPrice Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Hei. Tenkte at vi kunne opprett en tråd her om Briefcase spillet i Strategisk Økonomistyring. Så til dere som har hatt tatt faget: Er det noen vits i å engasjere seg noe særlig i spillet eller er det bedre å se på gamle eksamensoppgaver i briefcase?Har forstått at det utgjør en del av eksamenskarakteren, men på eksamen så kan vi jo ikke bruke pcen osv. Endret 11. januar 2013 av MisterPrice Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg jobbet kun med oppgavene i heftet og tidligere eksamensoppgaver, rørte ikke selve spillet på PC. Det var nok for meg, men man kan få en dypere forståelse om man "spiller spillet", kommer ann på hvordan du lærer. Lenke til kommentar
Bluehorse Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg jobbet kun med oppgavene i heftet og tidligere eksamensoppgaver, rørte ikke selve spillet på PC. Det var nok for meg, men man kan få en dypere forståelse om man "spiller spillet", kommer ann på hvordan du lærer. Kan jeg spørre hva du fikk i karakter? Er dette som tidligere BØK-fag med høy strykprosent Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg fikk A i det faget, men det var mange som slet. Tipper det var relativt lik strykprosent som andre BØK fag, men det er nok ettersom sensorene reduserte kravene litt. Det er allikevel godt mulig å gjøre det bra om man jobber med stoffet. Lenke til kommentar
turana Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Kan jeg spørre hva du fikk i karakter? Er dette som tidligere BØK-fag med høy strykprosent i følge eksamensstatistikken er det rundt 12% stryk. Eksamen er helt jævlig, men sensorene er snille Lenke til kommentar
Wild Optimus Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hei! Holder på med oppgaver i briefcase heftet. Er det noen som vet hvordan man finner ut av hva lageret inneholder av rå og ferdigvarer. Jeg klarer forøvrig beregningene. Henviser til oppgave 1a s98. Lenke til kommentar
Bluehorse Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 har noen gjort eksamen 18.12.12 BØK365311 Kunne ha trengt hjelp til å friske opp litt mikrokunnskaper. P=300-0,02Q "Hvis marginalkostnaden er kr 200 hva er pris og mengde ved optimal tilpasning og hva er pris og mengde ved optimal inntektstilpasning. Svar; Resultatoptimum 2500 enheter og pris 250 Inntektsoptimum; 300-0,04Q= 0 Q = 7500 Hvordan har man gått frem her? Lenke til kommentar
Bluehorse Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Hei. Tenkte at vi kunne opprett en tråd her om Briefcase spillet i Strategisk Økonomistyring. Så til dere som har hatt tatt faget: Er det noen vits i å engasjere seg noe særlig i spillet eller er det bedre å se på gamle eksamensoppgaver i briefcase?Har forstått at det utgjør en del av eksamenskarakteren, men på eksamen så kan vi jo ikke bruke pcen osv. Misterprice har du noen stalltips mot eksamen? hva gjør du foruten kompendiet f.eks Tror du ting som CIMA er relevant Lenke til kommentar
mrkmrk Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hei. Er det noen som har fått utdelt løsningsforslag på eksamen den 13.05.2013? Lenke til kommentar
therealmocen Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Hei, eksamen i morgen. Noen som har noen notater å dele? Lenke til kommentar
HegeS Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hei. Har eksamen i strategisk økonomistyring på torsdag. Forstår rett og slett ingen ting i dette faget:/ Lurte på om noen her kan hjelpe meg? Har noen notater jeg kan få eller tips for å få til eksamen? Lenke til kommentar
MesterDefoe Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Er det ikke lett sent å øve nå? Lenke til kommentar
qwerty9b Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hei. Er det noen som har en regelbok i strategisk økonomistyring å selge? Betaler godt for en god regelbok med lesbar skift. Helst fra noen som har fått C eller bedre i faget før. Kontakt på melding eller på tråden Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hei. Er det noen som har en regelbok i strategisk økonomistyring å selge? Betaler godt for en god regelbok med lesbar skift. Helst fra noen som har fått C eller bedre i faget før. Kontakt på melding eller på tråden Regelbok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå