Joachim_F Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Uoffisiell trailer var basert på gammelt videoinnhold. Les hele saken Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg har en snikende følelse for at dette spillet kommer til å suge. 6 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Enda et zombiespill? Djeezes. Er ikke det på tide med litt andre skumle vesner snart? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Enda et zombiespill? Djeezes. Er ikke det på tide med litt andre skumle vesner snart? Bare ikke vampyrer. De kan dra til helvete. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg liker vampyrer jeg 3 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg liker vampyrer jeg Liker Kate bedre 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Enda et zombiespill? Djeezes. Er ikke det på tide med litt andre skumle vesner snart?Bare ikke vampyrer. De kan dra til helvete. ja det er nok av sexfikserte emo vampyr dritt.. zombies tar jeg gledelig i mot... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Bare ikke vampyrer. De kan dra til helvete. Vil... ha... mer! 4 Lenke til kommentar
Ryggskrubb Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg har en snikende følelse for at dette spillet kommer til å suge. Enig, dette kan aldrig ende godt... det gjør det vel som regel aldri heller. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Skulle ønske noen brukte mere tid på Zombie spill. Se for deg 200 spillere i nåtiden på et kart som Skyrim og det er bare en stor by på kartet hvor alle spillerne kan møtes og selge skrap og skittent vann, Du kan lage din egen lille hule eller base og vere ond eller god og rekruttere andre Eller scavanger dra ut og finne ting og tilbake til byen og selge det, for og kjøpe våpen. Og spilletmå vare som Dayz (sove,spise,drikke, bandasjere) kjøretøy og helikoptre bare mye vanskeligre og sette sammen. Og for at ikke alle skal kjede seg i hjel tilslutt, så kan man ha med events hvor det kommer giga mengde med zombier, eller beste spillere får noe og ranking and stuff. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ooooooold.. :-P http://www.pressfire.no/nyheter/PC/6326/-Walking-Dead-traileren-er-ikke-vr Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Tipper vi vil få et James Bond: Legend med "The Walking Dead" klistret på coveret. Ironisk nok er James Bond: Legend bare Call of Duty med "James Bond: Legend" klistret på coveret. En lat blåkopi av en lat blåkopi av en lat og halvdød franchise. Høres ut som en fantastisk idé! 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Folk som er negative til et Activision produkt? Skal si dere er originale. Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Blir garantert et mega fail produkt. Lenke til kommentar
Judicator_Aldaris Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 hmm... løpe hvis man møter på kun 3 zombier... hæ? må være uten våpen det da. håper det kan bli noenlunde likt left4dead, stemningen der var ganske kul Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Folk som er negative til et Activision produkt? Skal si dere er originale. Blir litt som å klage på at antirasisme er populært. "Særlig originalt, liksom!". 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Blir litt som å klage på at antirasisme er populært. "Særlig originalt, liksom!". Nei. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Folk som er negative til et Activision produkt? Skal si dere er originale. Sthusby som er ukritisk til alt som har noe med spill å gjøre, skal si det er originalt. Eller kan det være sånn at en mening ikke automatisk er dårligere bare fordi den ikke er orginal? AtW Endret 12. januar 2013 av ATWindsor Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Sthusby som er ukritisk til alt som har noe med spill å gjøre, skal si det er originalt. Eller kan det være sånn at en mening ikke automatisk er dårligere bare fordi den ikke er orginal? AtW Neida. Er bare ikke negativ til alt. Liker livet jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Må man utelukkende være positiv til alt for å like livet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå