Gå til innhold

Høstkonkurranse på HW.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns www.AllTheWeb.com ser penere ut enn www.google.com, så jeg bruker den...

 

Microsoft tanker det der.. Jeg gir ****** i hvordan ting ser ut (ikke damer og sånt da..). Det eneste jeg tenker på når jeg skal søke etter noe er hvor godt det funker og da er google ubeseiret! Maken til genial søkemotor kommer ikke verden til å se på en stund :woot:

Lenke til kommentar
Mye mer spennende om man ikke "jukser" og bruker søkemotor da.. Måtte den beste vinne :)

 

*krysse fingrene*

 

Jupp. Foreslår at alle de neste som svarer bare følger hjertet og ikke søker rundt på nettet. Da blir det mer spennende :yes:

 

Enig, så heretter bruker ingen noen form for hjelpemiddel... :lol:

 

Må nok innrømme at jeg måtte dobbeltsjekke ett par av sp.målene ja.. :roll:

Lenke til kommentar
Mye mer spennende om man ikke "jukser" og bruker søkemotor da.. Måtte den beste vinne :)

 

*krysse fingrene*

 

Jupp. Foreslår at alle de neste som svarer bare følger hjertet og ikke søker rundt på nettet. Da blir det mer spennende :yes:

 

Enig, så heretter bruker ingen noen form for hjelpemiddel... :lol:

 

Må nok innrømme at jeg måtte dobbeltsjekke ett par av sp.målene ja.. :roll:

 

Kun DVD-speed'en jeg stussa litt på, alt annet tenkte jeg meg ikke om på engang. ;) Lykke til folkens! :woot:

Lenke til kommentar

I forrige konkurranse kom jeg med masse tips til framtidige konkurranser, og dette var noe av grunnen til at jeg var en av vinnerne.

 

http://www.hardware.no/diverse/konkurranse...03_vinnere.html

 

Se grunnen til at jeg vant var delvis at jeg kom med "gode forslag til mulige konkurranser" og så bruker de ikke forslagene. :(:grumpy:

Hehe :)

 

Jeg synes som Blip sier at det er kjedelig med konkurranser som man ikke må "jobbe" litt med. Litt morsomere med konkuranser som krever litt mer av fantasien og ikke noe som det er direkte svar til.

 

Jaja men jeg klager ikke, men som Blip sier denne konkurranser tar 5 minutter ved å søke litt. Og på 5 minutter så har man levert ett perfekt svar.

 

Men lykke til alle sammen. :woot:

Lenke til kommentar

Om det skal lages en annen konkuranse i femtiden, hva med aa lage den skikkelig vanskelg. Som alle dei andre sier er det bare til aa google spoersmaalene saa har du svaret paa foerste hit, "Google is your friend".

 

Altsa, hva med aa lage noen uber vansklige spoersmaal?

 

Har ikke noe eksempeler i hode naa, men med tanke paa att dere har en stoor lesergruppe saa vil det alltid vere en eller annen som klarer spoersmaalene..

 

Da vil det vere mer skills det er snakk om, ikke tilfeldig trekk fra en laaang liste av folk som har klart alle sporsmaalenen...

Lenke til kommentar
Argh, hva er det som får alle folk til å tro at jeg heter Blip? Er det enklere å skrive, uttale eller hva?  

 

Hehe beklager det, men Blip tror jeg er mer vanlig en Blib.

 

Altsa, hva med aa lage noen uber vansklige spoersmaal?

 

Jeg er ikke noe fan av spørsmål i det hele tatt jeg. Det som hadde vært bra etter min mening er enten konkurranse i lage en webside, spill, program eller noe slikt. Eller hvis det skulle være litt mer hardware relatert så kunne det vært "Hvem lager den beste guiden". Da velger man ett emne om hardware og ser hvem som er best. Det hadde i tillegg vært noe som man kunne bruke her på hardware.no

Lenke til kommentar
Hehe beklager det, men Blip tror jeg er mer vanlig en Blib.

 

Uhm, finnes det noe i det hele tatt som heter en "Blip"? :)

 

Jeg er ikke noe fan av spørsmål i det hele tatt jeg. Det som hadde vært bra etter min mening er enten konkurranse i lage en webside, spill, program eller noe slikt. Eller hvis det skulle være litt mer hardware relatert så kunne det vært "Hvem lager den beste guiden". Da velger man ett emne om hardware og ser hvem som er best. Det hadde i tillegg vært noe som man kunne bruke her på hardware.no

 

Ja, jeg er enig her. Uansett hva spørsmål som blir stilt kan en enten google seg til det, eller så er det så vanskelig at det blir tåpelig. Konkurransen blir da kanskje så ekstrem at det nesten skremmer folk bort!

 

En konkurranse hvor en faktisk må vise gode kunnskaper, evner ellr gjøre noe som er nyttig for HW.no følger jeg burde være en bedre kokurranse :/

Lenke til kommentar
Om det skal lages en annen konkuranse i femtiden, hva med aa lage den skikkelig vanskelg. Som alle dei andre sier er det bare til aa google spoersmaalene saa har du svaret paa foerste hit, "Google is your friend".

 

Altsa, hva med aa lage noen uber vansklige spoersmaal?

 

Har ikke noe eksempeler i hode naa, men med tanke paa att dere har en stoor lesergruppe saa vil det alltid vere en eller annen som klarer spoersmaalene..

 

Da vil det vere mer skills det er snakk om, ikke tilfeldig trekk fra en laaang liste av folk som har klart alle sporsmaalenen...

 

Søk på google og finn ut hvordan du setter norsk keyboardlayout :lol:

Lenke til kommentar
Syns www.AllTheWeb.com ser penere ut enn www.google.com, så jeg bruker den...

 

Foretrekker også alltheweb fremfor google men det er ikke pga utseende. Det er mer pga den er basert på norsk teknologi fra fast (støtter også norske opera). I tillegg liker jeg ikke at alle sier "søk på google" og "måtte bare google litt" og ellers at google brukes som et synonym for å søke på nettet *grøss*.

 

Må ellers uttrykke meg positiv til flere konkurranser på hw.no. Regner med at ingen av oss lesere har noe imot å vinne noen hw-komponenter i blant... vet jo om flere utenlandske hw-sider som ukentlig har såkalte "giveaways" til sine lesere (man bare registrerer e-post-adressen sin, så trekkes det ut en heldig ****** som får premien).

Lenke til kommentar
Blip

 

Argh, hva er det som får alle folk til å tro at jeg heter Blip? Er det enklere å skrive, uttale eller hva? :grumpy::cry:

 

Etter forrige konkurranse er det ingen som liker deg, og behandler nicket ditt som et banneord (derav BLEEEP! ;) )... Neida, bare tuller. Men blip høres mer fengende ut enn blib. No offense. :p

 

Edit: :hirr: Post nr 666. :hirr: :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...