Gå til innhold

Høstkonkurranse på HW.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis Blib vinner igjen så.... :grumpy:

 

*Begynner å rydde plass til et nytt kabinett* :)

Alltid kjekt med ny, gratis hardware ja :)

Look at the bright side: Det er tilfeldig hvem som vinner, så ingen av mine leet skills om HW.no og hva som er best for den har noe med hvem som vinner. Tilogmed du har like stor sjanse som meg til å vinne ;):woot:

Men jeg er egentlig imot konkurranser der alle som bruker 5 minuter på Google kan vinne :( (Men jeg skal jo selvsagt delta uansett da :D)

Lenke til kommentar

Er det jeg som har regnet feil(eller husker feil), får ett avvik på ca 0,02 på DVD svaret. :-?

 

Tenkte jeg bare skulle si fra, har lite å gjøre...noen andre som får samme avvik som jeg?

Regnet flere av svarene på kalkulator, men begynner å angre litt...har bare en sjanse på å svare rett :D

Lenke til kommentar

Tipper at konkurranseformen ble slik som den ble for å oppfordre HW.no's forumbrukere til å bruke Google før de slenger i vei alskens spørsmål der svarene ligger meget godt tilgjengelig vha forumets søkefunksjon eller, ikke minst, Google.

 

Jeg følte meg iallefall rimelig sikker på alle spørsmålene, selv om jeg nok måtte Google litt på et par av dem.

 

(Og ja, alle gangene jeg har uthevet og linket til Google er gjort med full hensikt.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...