Howard Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Høstkonkurranse på HW.no For ikke lenge siden avsluttet vi årets sommerkonkurranse. Nå gjør vi klar for en ny runde med muligheter for å vinne fine premier. Ved å svare riktig på ti spørsmål kan du bli en av de heldige vinnerne. Les mer her. Lenke til kommentar
chil Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 kult kabinett ...sikle sikle Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Kult at dere arrangerer litt konkuranser, og i tillegg med flotte premier. Er moro å delta, og skaper litt spenning. Stå på videre... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Likte første premien, men det kan bli dyrt siden mn da må ut med cpu minne osv. Pytt pytt! Ingen skade hvis jeg vinner. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 ok..prøvde meg litt,virket ikke så veldig vanskelig. ble litt usikker på siste spørsmålet(men tror jeg har rett) var iallefall fine premier. men bruker ikke og ha flaks i spill/konkurranser.... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hvis Blib vinner igjen så.... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hvis Blib vinner igjen så.... *Begynner å rydde plass til et nytt kabinett* Alltid kjekt med ny, gratis hardware ja Look at the bright side: Det er tilfeldig hvem som vinner, så ingen av mine leet skills om HW.no og hva som er best for den har noe med hvem som vinner. Tilogmed du har like stor sjanse som meg til å vinne Men jeg er egentlig imot konkurranser der alle som bruker 5 minuter på Google kan vinne (Men jeg skal jo selvsagt delta uansett da ) Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jess, slipper ihvertfall å ta fly til andre siden av landet for å motta premien! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jess, slipper ihvertfall å ta fly til andre siden av landet for å motta premien! Heh, det er jo en gratis reise med alle utgifter dekket da. Inkludert "noe å tygge på på veien" :wink: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Nice konkurranse.Det første jeg har vært med på til hw.no Håper jeg vinner,har aldri vunnet noe før Lenke til kommentar
Toset Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Konge konkurranse. Meget bra jobbet hardware.no . Dette liker vi. Selv om det er litt lett, er det alltid gøy å delta! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Kunne dere fikset på noe. Jeg sendte først inn med "[email protected]". Der glemte jeg å svare på ett av spørsmålene.. Sendte inn andre gangen med "[email protected]" kunne dere fjernet den yahoo adressen siden jeg ikke fikk svart på alle med den, jeg vet at man ikke har lov å svare mer enn en gang så.. Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Alle de vanskelige spørsmålene kan finnes på hw.no sine sider.. det gjelder bare å vite hvor man skal lete.. Så dette er nok mer en konkurranse for å heve besøksnivået til de mer uattraktive sidene Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Det var jo omtrent bare lette spørsmål. Men men morro var det jo Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 var ikke så veldig vanskelig, men jeg stusset litt på den DWD speed saken, men kom på det ganske fort igjen da Morsomt var det, og satser på å vinne den abit boksen Da blir det ny PC nr.2 på under to måneder (gøy!) Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 *may the best NERD win* Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Utrolig flotte premier! Den lille barebone saken hadde gjort seg i stua Lenke til kommentar
fredde Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Ligger vinnere og forslag fra sommerkonkurransen ute ennå ? Har ikke fått med meg hvem det ble jeg serrø... :oops: Lenke til kommentar
eiga Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Er det jeg som har regnet feil(eller husker feil), får ett avvik på ca 0,02 på DVD svaret. :-? Tenkte jeg bare skulle si fra, har lite å gjøre...noen andre som får samme avvik som jeg? Regnet flere av svarene på kalkulator, men begynner å angre litt...har bare en sjanse på å svare rett Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Tipper at konkurranseformen ble slik som den ble for å oppfordre HW.no's forumbrukere til å bruke Google før de slenger i vei alskens spørsmål der svarene ligger meget godt tilgjengelig vha forumets søkefunksjon eller, ikke minst, Google. Jeg følte meg iallefall rimelig sikker på alle spørsmålene, selv om jeg nok måtte Google litt på et par av dem. (Og ja, alle gangene jeg har uthevet og linket til Google er gjort med full hensikt.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå