Gå til innhold

Vil dere si at one piece og naruto/shipuuden er verdt plassen dem tar?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg ikke den er så veldig bra, synes bl.a Naruto er laaangt bedre. Men jeg vet at det er mange som liker One Piece godt. Du kan jo sette på de første episodene (sett de på top priority) og avgjøre selv om det er verdt å laste ned resten. :)

Lenke til kommentar

skjønner egentlig ikke hvorfor du skal laste ned alle episodene, når du har sett dem så trenger du ikke å se de på nytt. da tar de bare unødvendig mye plass. synes du skal se begge to, men hvilken du ser først har ingen betydning. bare gled deg :)

Lenke til kommentar

Forresten, mangaen av One Piece er mykje betre enn animeen, so viss du ikkje er redd for å lese so anbefalar eg å laste ned mangaen i staden for.

Enig, har vel enda til gode å se en anime som var bedre enn mangaen den er basert på. Utrolig greit å slippe fillers as well.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er som deg, lagrer alltid seriene i tilfelle jeg vil se dem senere. Svært sjelden jeg sletter noe, som regel kun når den fysiske dvd/blu-ray utgaven er i hus. Og jeg leser heller ikke manga, hvis det går en anime av den.

Angående spørsmålet ditt så er begge seriene vel verdt sin plass, de er begge knallgode animeer. Det er ikke uten grunn at de er noen av de mest populære seriene der ute, men de er også langt fra perfekt. Naruto kan være litt håpløs noen ganger, og er det verste filler-marerittet. Det er serien med flest, og dårligst utført fillers. One Piece på sin side har en ekstremt og håpløst treg pacing, serien har også tapt seg en god del i det siste, men forhåpentligvis tar det seg opp.

Det sagt sså er de fremdeles kanonbra serier, så se dem begge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Definitivt verdt det!

Selv har jeg alt på datamaskinen min og lagrer det jeg ønsker på pcen slik jeg ikke vil miste serien i tilfelle jeg vil se dem langt i fremtiden også!

Naruto serien er egentlig et stort filler mareritt - men selv gjør jeg det ikke verre annet enn at jeg skipper fillerene! Det finnes lister på internett! ;)

One Piece fillerene er faktisk ganske bra og verd og få med seg!

Endret av DrunkRattleHead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...