Arodem Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Samtidig lokker de med annonsering av «forventet prosjekt». Les hele saken Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Spennende. CD Projekt er bra folk, og gleder meg til å se mer! Lenke til kommentar
CWH Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Oi, oi Digget rollespill stemningen. Dette blir spennende. Må bare foberede meg på at de ikke klarer å få med alle detaljene, men klarer de stemningen er de langt på vei! Lenke til kommentar
Pendraeg Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 ØØØØY!! De absolutt aller fleste våpnene i cyberpunk brukte Caseless ammo *nerdrage*!! ;-) man jeg håper de får til dette her Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 CD Projekt fortsetter å overraske positivt og har så langt ikke skuffet en eneste gang. Det er ikke mange spillutviklere man kan si det om i dag. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 CD project har vist seg å være bra ja, og settingen er mer spennende enn i feks witcher, blir spennende å se. AtW Lenke til kommentar
Millha Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Nice trailer. Kan bli spennende. Likte ikke the første Witcher så god, men ser at det er et bra spill. Kansje dette blir noe for meg. Men en slik trailer sier lite og ingenting om det spill. Kun at de har planer. Ser frem til gameplay og mer info. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Blir spennende å se om det gjør Sci-Fi like godt som de gjøre Fantasy. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 ØØØØY!! De absolutt aller fleste våpnene i cyberpunk brukte Caseless ammo *nerdrage*!! ;-) man jeg håper de får til dette her Hvilken cyberpunk snakker du om? Det er en sjanger og ikke ett verk. Lenke til kommentar
Cendran Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 ØØØØY!! De absolutt aller fleste våpnene i cyberpunk brukte Caseless ammo *nerdrage*!! ;-)man jeg håper de får til dette her Hvilken cyberpunk snakker du om? Det er en sjanger og ikke ett verk. Det er begge deler. Dette er settingen spillet er basert på: http://en.wikipedia.org/wiki/Cyberpunk_2020 Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hm, vet ikke helt hvor stoked jeg er. Klarte ikke å like The Witcher 2, selv om jeg digget originalen, men får se Lenke til kommentar
Pendraeg Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hvilken cyberpunk snakker du om? Det er en sjanger og ikke ett verk. som noen andre her oppe bemerker er det jeg mener penn og papir rollespillet Cyberpunk, som er settingen for dette spillet. brukte latterlig mange timer på å jage spillerne mine med cyberpsycho squaden Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 som noen andre her oppe bemerker er det jeg mener penn og papir rollespillet Cyberpunk, som er settingen for dette spillet. brukte latterlig mange timer på å jage spillerne mine med cyberpsycho squaden Da skjønner jeg. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 http://youtu.be/sPZxkhLoukI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå