Goophy Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Når jeg slå på pc'en nå kom det ikke noe signlaer til skjermen. Jeg så på d-bracketen, og den viste at det var noe feil med minnet. Hva kan være galt? Og hvordan kan jeg evntuelt fikse det? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 prøv først å resette biosen , etterpå går du inn og setter innstillingene korrekt, prøv det først for har du minneinnst feil kan du få trøbbel. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Jeg har prøvd å reset'e biosen, men det funker ikke. Har tatt ut bios batteri, stil på jumere osv, men jeg får fortsatt ikke noe bilde på skjermen... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Vel har du mulighet å låne en annen brikke og teste med, event sende den/de du har i retur og få nye. PS: sett opp volten til 2,8V geilminnet krever høy volt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Heh, det funket med andre. *Sende minnet tilbake og få nytt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå