Paradise Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Har den penn? vil nesten si pennen er en av styrkene til galxy note... Du kan få en penn til 1 dollar på ebay som egentlig fungerer like bra som galaxy note sin. Blir litt dumt å trekke det frem som en stor styrke. Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Har den penn?vil nesten si pennen er en av styrkene til galxy note...Du kan få en penn til 1 dollar på ebay som egentlig fungerer like bra som galaxy note sin. Blir litt dumt å trekke det frem som en stor styrke. Hvorfor skal du ikke trekke pennen frem som en stor styrke? Note handler om blyanten, og "hele" mobilen er lagt opp til pennen... Å nei, pennen du kjøper på ebay til 1 dollar, er langt fra like bra som note sin -.- Noen gang prøvd den? Som svar på ditt kommende spørsmål: " har du noen gang prøvd penner fra ebay", er svaret mitt enkelt... Ja, det har jeg, og jeg anbefaler det ikke ( med mindre du liker seine reaksjoner osv) 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Du kan få en penn til 1 dollar på ebay som egentlig fungerer like bra som galaxy note sin. Blir litt dumt å trekke det frem som en stor styrke. mener å ha lest at note sin penn kommuniserer med noten. Tviler på at de ifra ebay gjør det 1 Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 var meget spent på denne, og ryktene som kom på forhånd var lovende, men den når ikke helt i mål hos meg. med 1080p skjerm og dedikerte menyknapper hadde jeg likt den bedre Lenke til kommentar
Paradise Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hvorfor skal du ikke trekke pennen frem som en stor styrke? Note handler om blyanten, og "hele" mobilen er lagt opp til pennen... Å nei, pennen du kjøper på ebay til 1 dollar, er langt fra like bra som note sin -.- Noen gang prøvd den? Som svar på ditt kommende spørsmål: " har du noen gang prøvd penner fra ebay", er svaret mitt enkelt... Ja, det har jeg, og jeg anbefaler det ikke ( med mindre du liker seine reaksjoner osv) Fordi dette handler om selve mobilen, ikke tilbehøret til mobilen. En penn kan man kjøpe til huawei ascend mate også, og da kan det ikke trekkes frem som en stor styrke. Ja, jeg har prøvd penner fra ebay, og jeg synes de fungerer ganske bra. Jeg synes også det er litt rart at du sier "pennen fra ebay" når det er mange forskjellige alternativ man kan kjøpe. Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Tja har da en "telefon" her med enda større skjerm (7"), Samsung Galaxy Tab. Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ja. Det fungerer med sim kort får den bare inn i front lomma på DC genseren min Kult! Med sim-kort? 10 tommer går sjelden i jakkelommen eller bukse lommen og da blir det sjelden den blir med på bytur. 7.7 er altid med, sammen med blåtann (selvfølgelig). Ble litt feil i den kommentaren. Mitt svar er over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg