fjarle Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Huaweis nyskapning har en skjerm på hele 6,1 tommer. Sniktitt: Huawei Ascend Mate Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Tittelen er missvisende. "Verden største mobiltelefon" er fra 1970-tallet hvor mobiltelefoner knapt kunne kalles bærbar. 5 Lenke til kommentar
buchead Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Har den penn? vil nesten si pennen er en av styrkene til galxy note... Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Har den penn?vil nesten si pennen er en av styrkene til galxy note... Eg vil tru svaret er nei der, dei hadde nok vist den fram her om den hadde... sjølv benyttar eg meg særs lite av pennen og desse S-tilleggsprogramvaren... Lenke til kommentar
Tobias@Kristiansand Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Tja, du glemmer Galaxy 7.7. Jeg har hatt gleden av å bruke denne med full mobil funksjon i over 1 år. Før det hadde jeg den originale Galaxy Tab, også denne hadde jeg gleden av å bruke i over 1 år. Selvfølgelig hadde også Tab full telefon funksjon med SIM-kort og hele pakka. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 For meg går grensa på 5" skjerm i en mobiltelefon. Man skal ha plass i lomma også da... 1 Lenke til kommentar
pvl1971 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Tja, du glemmer Galaxy 7.7. Jeg har hatt gleden av å bruke denne med full mobil funksjon i over 1 år. Før det hadde jeg den originale Galaxy Tab, også denne hadde jeg gleden av å bruke i over 1 år. Selvfølgelig hadde også Tab full telefon funksjon med SIM-kort og hele pakka. Hadde jeg hatt et ekstremt stor vannhode så kanskje jeg kunne klint en 7.7 tommer til øret. Ettersom jeg har ett normalt hode størrelsesmessig så vil jeg føle meg teit om jeg satt med en slik enhet til hodet. Å bruke en 7.7 tommer med headset er en annen sak da :-) 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Tittelen er missvisende. "Verden største mobiltelefon" er fra 1970-tallet hvor mobiltelefoner knapt kunne kalles bærbar. skulle heller kalt den største smart-telefon Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Likner veldig på Galaxy SII Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Er det snart mulig for de av oss som ikke har gorillahender å anskaffe seg ny mobiltelefon? Greit nok med S3 mini, men jeg kunne godt tenkt meg bedre utvalg innen 4,3" Endret 11. januar 2013 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Skulle jeg hatt en større telefon enn S3, hadde det blitt Galaxy Note 2 gitt. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Likner veldig på Galaxy SII Hæh... ? Du harke øyer tbh Visst vi absolutt ALLTID skal si at en ting ligner på noe,,,-.- Denne ligner mer på en Optimus 4X HD i front, og noe alle en Sony Xperia S på baksiden blandet sammen med Galaxy SIII sin ramme. Håper folk kan slutte med slike kommentarer,.,. "omg den ligner på,,," Who gives a f....? Er den god, er den fin, kjøp den? case closed. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Skulle jeg hatt en større telefon enn S3, hadde det blitt Galaxy Note 2 gitt. Må være enig i dette.. Huawei erke akkurat øverst på listen min.. Tar heller litt kjente merker jeg er vandt med, som jeg vet at jeg kan stole litt mer på.. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Super som ultraportabel mini-tab da Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Merkelig at det ikke står noe om batteriet i selve artikkelen. Batteri på 4050 mAh er jo bare übersexy og en del mer enn Note II sine 3100 mAh. Men kommer til å holde meg til min Sitron, Lumia 920 1 Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 " ingen app-meny. Alt legges på hjemmeskjermene. Det hjelper at du kan opprette egne mapper, men vi mistenker at dette kan bli rotete." mao så fungerer dette dårlig på iOS der dette allerede finns..... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Til dere som vil savne starteren med applikasjonsskuffen er dette kun programvare som vil kunne byttes med tilsvarende eller bedre løsninger fra Google Play. Telefonen i seg selv ser svært lekker ut, enn om andre teknologisider melder at telefonen hakker og virker noe treg, tros sterk maskinvare. Dette kan skyldes tidlig programvare og vil forhåpentligvis forbedres. Størrelsen vil nok være i største laget for de fleste. Jeg med min Galaxy Note 2 vil nok ikke ønske en enda større skjermflate med det første. Denne bør nok brukes med en eventuell trådløs blåtann enhet. Når det er sagt, gleder jeg meg til å få enheten i hendene. Endret 11. januar 2013 av Robert Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Tja, du glemmer Galaxy 7.7. Jeg har hatt gleden av å bruke denne med full mobil funksjon i over 1 år. Før det hadde jeg den originale Galaxy Tab, også denne hadde jeg gleden av å bruke i over 1 år. Selvfølgelig hadde også Tab full telefon funksjon med SIM-kort og hele pakka.Hadde jeg hatt et ekstremt stor vannhode så kanskje jeg kunne klint en 7.7 tommer til øret. Ettersom jeg har ett normalt hode størrelsesmessig så vil jeg føle meg teit om jeg satt med en slik enhet til hodet. Å bruke en 7.7 tommer med headset er en annen sak da :-) Jeg har samsung galaxy note 10.1 som jeg også kan ringe med, men å holde en 10.1 tommer tablet opp til øre blir litt flaut i byen. Lenke til kommentar
Tobias@Kristiansand Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Tja, du glemmer Galaxy 7.7. Jeg har hatt gleden av å bruke denne med full mobil funksjon i over 1 år. Før det hadde jeg den originale Galaxy Tab, også denne hadde jeg gleden av å bruke i over 1 år. Selvfølgelig hadde også Tab full telefon funksjon med SIM-kort og hele pakka.Hadde jeg hatt et ekstremt stor vannhode så kanskje jeg kunne klint en 7.7 tommer til øret. Ettersom jeg har ett normalt hode størrelsesmessig så vil jeg føle meg teit om jeg satt med en slik enhet til hodet. Å bruke en 7.7 tommer med headset er en annen sak da :-)Jeg har samsung galaxy note 10.1 som jeg også kan ringe med, men å holde en 10.1 tommer tablet opp til øre blir litt flaut i byen. Kult! Med sim-kort? 10 tommer går sjelden i jakkelommen eller bukse lommen og da blir det sjelden den blir med på bytur. 7.7 er altid med, sammen med blåtann (selvfølgelig). Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Tittelen er missvisende. "Verden største mobiltelefon" er fra 1970-tallet hvor mobiltelefoner knapt kunne kalles bærbar. Nei, den er faktisk enda eldre! Fra 1922 er den og antennene er paraplyer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg